Opinió
-
Ximo Puig: 'Si el govern no és hostil amb la ultradreta, hi haurà impunitat'
Ximo Puig
23.02.2012
-
Ignacio Blanco: 'Una part de la policia es comporta com una banda criminal'
Ignacio Blanco
23.02.2012
-
Enric Morera: 'Sentim indefensió amb la policia'
Enric Morera
23.02.2012
-
David Figueres: 'Txetxènia: una panoràmica'
David Figueres
23.02.2012
-
Mercè Teodoro: 'Joan Lluís Vives somriu'
Mercè Teodoro
21.02.2012
-
Martí Estruch: 'Dimitir a Alemanya no és una vergonya, o no solament'
Martí Estruch Axmacher
17.02.2012
-
Manuel Baixauli: La ignomínia dels qui callen o miren cap a un altre lloc
Manuel Baixauli
17.02.2012
-
Rafa Xambó: 'Iniciem una època dura, de manipulació política dels mitjans públics'
Rafa Xambó
17.02.2012
-
Antoni Castells Talens: 'Ens tanquen el país'
Antoni Castells Talens
17.02.2012
-
Joan Ribó: 'Van venir amb les tenalles i van tallar la llum'
Joan Ribó
15.02.2012
-
Enric Nomdedéu: 'L'aeroport de Castelló ja va nàixer mort'
Enric Nomdedéu
14.02.2012
-
Valia Kaimaki: 'Grècia, l'endemà del 12 de febrer'
Valia Kaimaki
13.02.2012
-
Carles Solà: 'La Champions universitària'
Carles Solà
11.02.2012
Joaquim Boixareu
19.10.2011
Joaquim Boixareu: 'Cal continuar pressionant perquè les decisions s'executin com més aviat millor'
Des del punt de vista econòmic, industrial i turístic, el corredor mediterrani és el que té sentit per Catalunya, pel País Valencià i tot l'eix mediterrani. Tots els altres invents que facin seran una pèrdua de temps. I el què no s'entén és que el corredor no s'hagi fet fins ara. Anem amb molt endarreriment i ara no podem esperar gaire temps que Madrid es decideixi a executar les obres necessàries.
El factor temps és crucial per les empreses. Si el corredor no comença a ser una realitat aviat, perdrem les oportunitats que ofereix a les empreses i a la seva competitivitat. Si continuem perdent competitivitat pel transport, no superarem les dificultats de la crisi. El corredor no té sentit d'aquí a vint anys, sinó avui.
Europa no fa més que confirmar la lògica econòmica d'eficiència, com ja va fer quan es va exigir la construcció d'una autopista d'Alacant fins a la Jonquera. I ara cal continuar pressionant perquè les decisions s'executin com més aviat millor.
Editorial
-
La manera de guanyar importa
Vicent Partal
27.07.2015
-
La fi de Pujol i la fi de la Catalunya autònoma
Vicent Partal
25.07.2015
-
7 contra 155?
Vicent Partal
24.07.2015
-
El 155 o l'evidència de la desesperació
Vicent Partal
23.07.2015
-
Rajoy i els conceptes més elementals
Vicent Partal
22.07.2015
-
Anem a totes
Vicent Partal
21.07.2015
-
Ciutadans contra el(s) valencià(ns)
Vicent Partal
20.07.2015
-
Contra la revolució
Vicent Partal
17.07.2015
-
Les tres explicacions que no entendran mai
Vicent Partal
16.07.2015
-
Setanta-cinc dies per a treballar tots com bojos
Vicent Partal
15.07.2015
-
Bones vibracions…
Vicent Partal
14.07.2015
-
Turbulències, també a Podem
Vicent Partal
13.07.2015
-
Lleida és un gran exemple
Vicent Partal
10.07.2015
-
I ara un parell de preguntes
Vicent Partal
09.07.2015
-
Entre Irlanda i la CUP
Vicent Partal
08.07.2015
-
(In)justícies
Vicent Partal
07.07.2015
-
La democràcia té límits?
Vicent Partal
06.07.2015
-
Persistència per a guanyar
Vicent Partal
05.07.2015
-
Sumar
Vicent Partal
03.07.2015
-
L’embolic d’Iceta amb el 9-N
Vicent Partal
02.07.2015
-
Contra la 'llei mordassa'
Vicent Partal
01.07.2015
-
Europa, en perill
Vicent Partal
30.06.2015
-
A les vostres mans
Vicent Partal
29.06.2015
-
La trampa
Vicent Partal
26.06.2015
-
El retorn de la Generalitat
Vicent Partal
25.06.2015