Opinió
-
La Vall d'Aran i la independència de Catalunya. L'encaix
Jusèp Loís Sans Socasau
19.02.2014
-
Manchester City vs Barça, aka “The biggest, most giantest match EVER!”*
Kevin Williams
18.02.2014
-
They're going to kick us out of the EU? We'll be the Norway of the Mediterranean
Alfred Bosch
18.02.2014
-
Que ens fan fora de la UE? Serem la Noruega de la Mediterrània
Alfred Bosch
17.02.2014
-
Carta oberta als empresaris alemanys signants de la 'Declaració de Barcelona'
Thomas Spieker
17.02.2014
-
El Meteocat no es tanca
Roger Vendrell
17.02.2014
-
Alpha Pam: morir a Mallorca pel fet de ser un africà pobre
Gerard Horta
17.02.2014
-
La llarga nacionalització dels sefardites
Joan Pérez i Ventayol
15.02.2014
-
Potser no ens n’adonem, però és una autèntica involució democràtica
Jordi Domingo
12.02.2014
-
Cap al cul-de-sac
Albert Pont
12.02.2014
-
Camilleri a Barcelona (i 2): després
Pau Vidal
11.02.2014
-
L'endofòbia i la ultradreta espanyola
Lluís de Yzaguirre
10.02.2014
-
Preguntes sobre una 'mort natural'
Pernando Barrena
08.02.2014
Enric Nomdedéu
14.02.2012
Enric Nomdedéu: 'L'aeroport de Castelló ja va nàixer mort'
Hem de començar a parlar de negligència. Hi ha una empresa d'enginyeria que ha fet un disseny que no s'adequa al que marca la llei. Per tant, hem construït un aeroport sense avions, però en cas que volgueren vindre no podrien, perquè al damunt està mal fet. Des del Bloc, el primer que demanem és la immediata aplicació de la reforma laboral: porten més de tres trimestres perdent diners, doncs tots despatxats i a casa. És un comiat objectiu. S'ha de tancar ja, no podem seguir amb esta situació. I és evident que demanarem explicacions tant a les corts com a la Diputació. Hi ha una concatenació de despropòsits, un darrere l'altre, i un balafiament de cabals públics per a una infrastructura sense futur i que resulta que està mal feta. Això ha de costar el càrrec a algú. El gerent, que és qui ha dirigit el disseny de l'aeroport, ha de plegar ja.
Només tindria sentit tornar a invertir diners en esta infrastructura si tinguérem damunt la taula contractes que la feren viable. Si no els tenim, per molt que ens diguen que tenen tres avions, que són pa per avui i fam per a demà, no té cap sentit seguir tirant diners. És una infrastructura que nasqué morta, sense les previsions adequades i, a sobre, està mal feta tècnicament.
Enric Nomdedéu és portaveu del Bloc a l'Ajuntament i a la Diputació de Castelló
Editorial
-
La manera de guanyar importa
Vicent Partal
27.07.2015
-
La fi de Pujol i la fi de la Catalunya autònoma
Vicent Partal
25.07.2015
-
7 contra 155?
Vicent Partal
24.07.2015
-
El 155 o l'evidència de la desesperació
Vicent Partal
23.07.2015
-
Rajoy i els conceptes més elementals
Vicent Partal
22.07.2015
-
Anem a totes
Vicent Partal
21.07.2015
-
Ciutadans contra el(s) valencià(ns)
Vicent Partal
20.07.2015
-
Contra la revolució
Vicent Partal
17.07.2015
-
Les tres explicacions que no entendran mai
Vicent Partal
16.07.2015
-
Setanta-cinc dies per a treballar tots com bojos
Vicent Partal
15.07.2015
-
Bones vibracions…
Vicent Partal
14.07.2015
-
Turbulències, també a Podem
Vicent Partal
13.07.2015
-
Lleida és un gran exemple
Vicent Partal
10.07.2015
-
I ara un parell de preguntes
Vicent Partal
09.07.2015
-
Entre Irlanda i la CUP
Vicent Partal
08.07.2015
-
(In)justícies
Vicent Partal
07.07.2015
-
La democràcia té límits?
Vicent Partal
06.07.2015
-
Persistència per a guanyar
Vicent Partal
05.07.2015
-
Sumar
Vicent Partal
03.07.2015
-
L’embolic d’Iceta amb el 9-N
Vicent Partal
02.07.2015
-
Contra la 'llei mordassa'
Vicent Partal
01.07.2015
-
Europa, en perill
Vicent Partal
30.06.2015
-
A les vostres mans
Vicent Partal
29.06.2015
-
La trampa
Vicent Partal
26.06.2015
-
El retorn de la Generalitat
Vicent Partal
25.06.2015