Opinió
-
Biel Majoral: 'Els diputats del PP han d'escoltar el clam de la gent senzilla'
Biel Majoral
12.06.2012
-
Nel Martí: 'Disposició final contra el català'
Nel Martí
12.06.2012
-
Tugores: 'Els estalvis són més segurs, però els ajustos continuaran'
Joan Tugores
11.06.2012
-
El somriure dels grecs
Valia Kaimaki
11.06.2012
-
Carles Solà: 'Fotre els catalans'
Carles Solà
07.06.2012
-
Marcel Mauri: 'Identificar incivisme i delinqüència amb immigració és irresponsable i d’extrema gravetat'
Marcel Mauri
05.06.2012
-
Volíem ser Silicon Valley i ara ens volen convertir en Las Vegas
Enric Nomdedéu
04.06.2012
-
Miquel Àngel Essomba: 'Els drets dels alumnes no es poden sotmetre a una minoria'
Miquel Àngel Essomba
31.05.2012
-
Màrius Serra: 'Aquestes sentències contra el català ens porten al desacatament'
Màrius Serra
31.05.2012
-
Joan Colom Ramis: 'Les protestes contra Bauzá assenten les bases d'un nou moviment'
Joan Colom Ramis
30.05.2012
-
Isaac Rosa: Madrid no és 'Madrid'
Isaac Rosa
23.05.2012
-
Valia Kaimaki: 'A Grècia hem descobert que som lliures de votar qui volem'
Valia Kaimaki
16.05.2012
-
Germà Capdevila: 'Un 'corralito' espanyol? Improbable, però no impossible'
Germà Capdevila
15.05.2012
Joaquim Boixareu
19.10.2011
Joaquim Boixareu: 'Cal continuar pressionant perquè les decisions s'executin com més aviat millor'
Des del punt de vista econòmic, industrial i turístic, el corredor mediterrani és el que té sentit per Catalunya, pel País Valencià i tot l'eix mediterrani. Tots els altres invents que facin seran una pèrdua de temps. I el què no s'entén és que el corredor no s'hagi fet fins ara. Anem amb molt endarreriment i ara no podem esperar gaire temps que Madrid es decideixi a executar les obres necessàries.
El factor temps és crucial per les empreses. Si el corredor no comença a ser una realitat aviat, perdrem les oportunitats que ofereix a les empreses i a la seva competitivitat. Si continuem perdent competitivitat pel transport, no superarem les dificultats de la crisi. El corredor no té sentit d'aquí a vint anys, sinó avui.
Europa no fa més que confirmar la lògica econòmica d'eficiència, com ja va fer quan es va exigir la construcció d'una autopista d'Alacant fins a la Jonquera. I ara cal continuar pressionant perquè les decisions s'executin com més aviat millor.
Editorial
-
La manera de guanyar importa
Vicent Partal
27.07.2015
-
La fi de Pujol i la fi de la Catalunya autònoma
Vicent Partal
25.07.2015
-
7 contra 155?
Vicent Partal
24.07.2015
-
El 155 o l'evidència de la desesperació
Vicent Partal
23.07.2015
-
Rajoy i els conceptes més elementals
Vicent Partal
22.07.2015
-
Anem a totes
Vicent Partal
21.07.2015
-
Ciutadans contra el(s) valencià(ns)
Vicent Partal
20.07.2015
-
Contra la revolució
Vicent Partal
17.07.2015
-
Les tres explicacions que no entendran mai
Vicent Partal
16.07.2015
-
Setanta-cinc dies per a treballar tots com bojos
Vicent Partal
15.07.2015
-
Bones vibracions…
Vicent Partal
14.07.2015
-
Turbulències, també a Podem
Vicent Partal
13.07.2015
-
Lleida és un gran exemple
Vicent Partal
10.07.2015
-
I ara un parell de preguntes
Vicent Partal
09.07.2015
-
Entre Irlanda i la CUP
Vicent Partal
08.07.2015
-
(In)justícies
Vicent Partal
07.07.2015
-
La democràcia té límits?
Vicent Partal
06.07.2015
-
Persistència per a guanyar
Vicent Partal
05.07.2015
-
Sumar
Vicent Partal
03.07.2015
-
L’embolic d’Iceta amb el 9-N
Vicent Partal
02.07.2015
-
Contra la 'llei mordassa'
Vicent Partal
01.07.2015
-
Europa, en perill
Vicent Partal
30.06.2015
-
A les vostres mans
Vicent Partal
29.06.2015
-
La trampa
Vicent Partal
26.06.2015
-
El retorn de la Generalitat
Vicent Partal
25.06.2015