Opinió
-
Temps de política en majúscules (però sense sigles)
Oriol Izquierdo
15.12.2014
-
Marina Albiol: 'L'objectiu és que aquest nou atemptat contra el poble no veja la llum'
Marina Albiol
13.12.2014
-
Jordi Xuclà: 'El lliure comerç afavoreix el creixement econòmic i, per tant, el progrés'
Jordi Xuclà
13.12.2014
-
Els escriptors, pagesos de la llengua
Montserrat Serra
12.12.2014
-
Kendji, Manitas i els gitanos catalans de França
Eugeni Casanova
12.12.2014
-
'Ego te absolvo'
Albert Pont
02.12.2014
-
Per què la proposta del president Mas em sembla negativa per al país
Teresa Forcades
01.12.2014
-
Quina cultura promou el parlament?
Joan Minguet
01.12.2014
-
Òc òc?
Grup GELA
01.12.2014
-
Pobresa infantil: principal problema, ara i aquí
Àlex Castillo
30.11.2014
-
Compromís endavant
Diego Gómez
28.11.2014
-
El tancament de RTVV va contribuir a despertar-nos de l'anestèsia general
Amàlia Garrigós
28.11.2014
-
'Ens hauríem de menjar els torrons amb el reglament de primàries ja en marxa'
Jordi Sebastià
26.11.2014
Ricard Riol
19.12.2011
Ricard Riol: 'Per primer cop augmenten les tarifes amb una reducció del servei'
Per primera vegada hi haurà un augment de tarifes amb una reducció del servei. L' ATM explicava l'augment de preus dient que els costos s'havien apujat molt per causa de l'ampliació de la xarxa de metro, del servei del nit bus cada vint minuts a la primera corona metropolitana, i d'algunes millores més. Però, per primera volta, un dels augments més dràstics de la història dels preus de l'ATM ve acompanyada d'una reducció del servei que. Una coincidència ben significativa, encara que no afecti el gruix de la demanda. I això passa quan a la xarxa de transport privat les tarifes s'adeqüen, més o menys, a l'IPC o bé es congelen.
Assegurar la fidelització de l'usuari reduint del transport públic, heus ací què trobem a faltar. La rebaixa de la T-Mes és d'un euro, i és la primera vegada que s'abarateix un títol de transport. Però és ridícula, perquè la T-Mes no surt a compte si no es fan 62 viatges; i perquè surti a compte la T-Trimestre cal fer-ne 76 el mes. Vet aquí per què gairebé ningú no les compra --i per què les han rebaixades.
La nostra proposta a la ATM era conservadora, perquè som conscients que no hi ha diners a la caixa. Els usuaris més fidels no compren la T-Mes perquè no fan tants viatges, i perquè és tan fragmentat el nombre de zones que potser sí que fas els cinquanta o seixanta viatges el mes, però no dins la mateixa zona, i per tant no et pots comprar el títol. Per això vam demanar d'ampliar les zones. Així es fomentaria la fidelitat al transport públic. Però no ens ho van acceptar. Tampoc no ens van acceptar la taxa turística ni la fiscalitat a l'automòbil.
Ricard Riol, president de l'Associació de Promoció del Transport Públic
Editorial
-
La manera de guanyar importa
Vicent Partal
27.07.2015
-
La fi de Pujol i la fi de la Catalunya autònoma
Vicent Partal
25.07.2015
-
7 contra 155?
Vicent Partal
24.07.2015
-
El 155 o l'evidència de la desesperació
Vicent Partal
23.07.2015
-
Rajoy i els conceptes més elementals
Vicent Partal
22.07.2015
-
Anem a totes
Vicent Partal
21.07.2015
-
Ciutadans contra el(s) valencià(ns)
Vicent Partal
20.07.2015
-
Contra la revolució
Vicent Partal
17.07.2015
-
Les tres explicacions que no entendran mai
Vicent Partal
16.07.2015
-
Setanta-cinc dies per a treballar tots com bojos
Vicent Partal
15.07.2015
-
Bones vibracions…
Vicent Partal
14.07.2015
-
Turbulències, també a Podem
Vicent Partal
13.07.2015
-
Lleida és un gran exemple
Vicent Partal
10.07.2015
-
I ara un parell de preguntes
Vicent Partal
09.07.2015
-
Entre Irlanda i la CUP
Vicent Partal
08.07.2015
-
(In)justícies
Vicent Partal
07.07.2015
-
La democràcia té límits?
Vicent Partal
06.07.2015
-
Persistència per a guanyar
Vicent Partal
05.07.2015
-
Sumar
Vicent Partal
03.07.2015
-
L’embolic d’Iceta amb el 9-N
Vicent Partal
02.07.2015
-
Contra la 'llei mordassa'
Vicent Partal
01.07.2015
-
Europa, en perill
Vicent Partal
30.06.2015
-
A les vostres mans
Vicent Partal
29.06.2015
-
La trampa
Vicent Partal
26.06.2015
-
El retorn de la Generalitat
Vicent Partal
25.06.2015