El Sitges Convention Bureau és una eina amb un objectiu molt clar: consolidar el municipi del Garraf com la primera destinació turística catalana de negocis després de Barcelona. Precisament amb aquest objectiu i tenint en compte que Sitges ha guanyat en els darrers anys un lloc preferent entre les destinacions de congressos, convencions i viatges d'incentiu, ha posat en marxa un pla de promoció i millora de la imatge. Un nou logotip, una nova guia de congressos i la nova imatge del portal (www.sitgescb.cat) són algunes de les eines que s'utilitzen des de Sitges per arribar a un ventall més ampli d'empreses i d'organitzadors d'esdeveniments. Al web hi ha tota la informació necessària per poder coordinar un congrés, una reunió o un viatge d'incentiu a Sitges. S'hi pot trobar des d'informació genèrica del municipi fins a programes ja definits per a viatges d'incentiu o la fitxa tècnica de cadascuna de les 79 empreses associades al Sitges Convention Bureau.
Aquestes noves eines s'afegeixen a la recentment estrenada Guia de congressos 2008, en versió impresa (en català, castellà i anglès), que també es pot trobar en versió digital, amb un vídeo promocional de Sitges. Aquesta guia s'utilitza com a primera introducció perquè l'interessat pugui conèixer l'oferta de recursos de Sitges per organitzar fires i reunions de treball en diferents indrets del municipi.