‘La tertúlia proscrita’: Ens prenen el pèl?

VilaWeb presenta un nou capítol de 'La tertúlia proscrita', amb Josep Costa, Albano-Dante Fachin, Txell Partal, Ot Bou i Esperança Camps

27.02.2025 19:55

|

Actualització: 27.02.2025 22:44

Us oferim un nou capítol de La tertúlia proscrita, amb Josep Costa, Albano-Dante Fachin i Txell Partal. Aquesta setmana ens preguntem: ens prenen el pèl? I per debatre a fons uns quants temes importants de la setmana, s’uniran a la taula de debat els periodistes de VilaWeb Ot Bou i Esperança Camps. Ara que hem sabut que el Tribunal d’Estrasburg ha avalat la maniobra del Tribunal Constitucional per a impedir el debat i votació al parlament de resolucions sobre l’autodeterminació i la monarquia, ens preguntarem què significa aquesta sentència. També parlarem del nou cafè per a tots que ha anunciat aquesta setmana el govern espanyol. Analitzarem aquesta nova metodologia que és com més va més habitual, en què primer s’anuncia una millora per a Catalunya i, després, s’anuncia que afectarà totes les comunitats autònomes. I finalment, parlarem de la presa de pèl més important. Aquesta setmana, s’han destapat més mentides de Carlos Mazón que deixen el president contra les cordes.

Enguany, com que el programa s’emet en directe a les 20.00, volem que els espectadors hi participeu més activament. Per això, a cada programa estem pendents de les preguntes que ens feu arribar per les xarxes socials i a YouTube. A X, podeu fer servir l’etiqueta #TertúliaProscritaFla.

La tertúlia proscrita s’emet cada dijous i es pot seguir en vídeo, com un programa de televisió, a les pàgines de VilaWeb i a YouTube. També es pot escoltar en format de pòdcast a Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts i Amazon Music al cap d’unes quantes hores.

La tertúlia proscrita

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

dldtdcdjdvdsdg
311234567891011121314151617181920212223242526272829301234567891011
dldtdcdjdvdsdg
311234567891011121314151617181920212223242526272829301234567891011