Vueling reitera les seves disculpes als passatgers i informa que avui es cancel·laran almenys catorze vols

  • El Ministeri de Foment espanyol obre expedient a Vueling i li demana 'mesures correctives immediates'

VilaWeb
ACN
03.07.2016 - 18:40
Actualització: 03.07.2016 - 21:28

Vueling ha informat que avui es cancel·larien almenys catorze vols dels gairebé set-cents programats durant aquesta jornada. En un comunicat, ha assegurat que avui la situació havia millorat i que no hi ha tants retards. David García Blancas, director general comercial i membre del comitè de direcció de Vueling, ha tornat a demanar disculpes als passatgers afectats pels problemes operatius d’aquests últims dies. A més, la companyia ha assegurat que tots els qui s’havien trobat amb el vol cancel·lat havien estat recol·locats en els següents vols disponibles o bé els havien tornat l’import del bitllet. Aquesta opció també s’ha ofert als passatgers que s’havien trobat amb un retard de més de tres hores.

Vueling ha admès que és una situació difícil i ha dit que tots els treballadors de la companyia maldaven per resoldre-la com més aviat millor, reforçant els torns de treball i contractant serveis extra durant el cap de setmana, especialment a l’àrea d’atenció al client. ‘Tot plegat per a poder oferir als nostres passatgers el servei i la qualitat que es mereixen’, ha dit la companyia.

També ha dit que als passatgers que feien cues a l’aeroport els oferien refrescos i menjar i que la companyia es faria càrrec del cost addicional que hagin pogut causar els retards i les cancel·lacions.

Expedient obert
L’Agència Espanyola de Seguretat Aèria (AESA), que depèn del Ministeri de Foment, ha obert un expedient a Vueling per a esclarir l’origen d’aquests problemes. En un comunicat, el ministeri informa que Aviació Civil ha citat demà urgentment el president de Vueling per a escoltar les seves explicacions i els seus plans per a regularitzar la situació. Diu que exigirà a la direcció de la companyia ‘mesures correctives immediates’. Foment recorda a tots els passatgers afectats que els seus drets són recollits a la Carta Europea de Drets del Viatger.

El secretari d’estat, Julio Gómez-Pomar, ha dit que ni Vueling ni cap altra companyia no podia perjudicar milers de viatgers amb el pretext d’una mala planificació.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor