Vueling invertirà 21 milions a renovar l’interior de les cabines dels seus avions fins al 2019

  • Vueling invertirà 21 milions d'euros a renovar l'interior de les cabines dels seus avions, que comptaran amb nous seients que permetran augmentar en cinc centímetres l'espai existent amb les butaques davanteres, un projecte que s'ha iniciat aquest any i que finalitzarà el 2019.

VilaWeb
Redacció
07.07.2017 - 17:43

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

Vueling invertirà 21 milions d’euros a renovar l’interior de les cabines dels seus avions, que comptaran amb nous seients que permetran augmentar en cinc centímetres l’espai existent amb les butaques davanteres, un projecte que s’ha iniciat aquest any i que finalitzarà el 2019.

En un comunicat, l’aerolínia catalana, integrada en el grup aeri IAG, detalla que ja compta amb 36 avions equipats amb nous seients i, al llarg del que queda d’aquest 2017, en la primera fase del projecte, modernitzarà l’interior de sis avions més, sumant un total de 42 aeronaus.

D’aquesta manera, al final de l’any en curs Vueling comptarà amb més d’un terç de la flota de 108 avions amb aquesta nova configuració de seients, més confortables i més lleugers que els anteriors.

Les noves butaques, denominades ‘Slim Set’, compten amb cinc entrades USB en tots els seients. Entre les files 1 i 4 –la denominada zona ‘Priority’– els seients comptaran a més amb endolls de corrent (220-110 volts).

El director de client de Vueling, Calum Laming, ha destacat que l’aerolínia ha iniciat una nova etapa en la qual cobrir les necessitats dels passatgers és “la seva major prioritat”, tant dins com fora dels seus avions. El seu objectiu és refermar-se com una ‘low cost’ de referència a Barcelona-El Prat i atrapar, durant els propers anys, una part del creixement del mercat europeu.

15 AVIONS A321 EN LA SEVA FLOTA

En el que va d’any, Vueling ha rebut quatre nous avions A321, amb el que ja suma 15 des que va comencés a operar a l’agost del 2015 amb el model més gran de la família A320 del fabricant europeu, i també el de major grandària de la flota de l’aerolínia catalana (amb capacitat per 220 places, 40 més que l’A320).

Des del 2016, l’aerolínia està immersa en un pla, denominat Vueling Next, l’estratègia del qual se centra en dos eixos fonamentals: l’experiència al client i l’excel·lència operativa, en el qual s’emmarca la renovació de l interior de les cabines, l’augment de recursos a aeroports i al seu ‘call center’.

Vueling, que va tancar va aconseguir 28 milions de passatgers el 2016 –16,5 milions en l’aeroport de Barcelona– ofereix 130 destinacions de curt i mig radi a Europa, nord d’Àfrica i Orient Mitjà, operats amb una flota de més de 100 avions dels models A319, A320 i A321.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor