Vueling cancel·la cinc vols i registra retards en la majoria de vols del Prat

  • Vueling, la principal companyia de l'Aeroport de Barcelona-El Prat, ha cancel·lat cinc vols en aquesta instal·lació aquest divendres i registra retards en la majoria de les seves operacions, que en alguns vols arriben a superar les tres hores de demora.

VilaWeb
Redacció
01.07.2016 - 11:28

EL PRAT DE LLOBREGAT (BARCELONA), 1 (EUROPA PRESS)

Vueling, la principal companyia de l’Aeroport de Barcelona-El Prat, ha cancel·lat cinc vols en aquesta instal·lació aquest divendres i registra retards en la majoria de les seves operacions, que en alguns vols arriben a superar les tres hores de demora.

Segons la informació de les pantalles d’Aena de l’Aeroport del Prat, Vueling ha cancel·lat dos vols de sortida en direcció a Màlaga i a París i tres arribades procedents d’Alacant, Granada i Kazán (Rússia).

A més, la majoria d’operacions de l’aerolínia registren retards que han superat les tres hores, com és el cas d’un avió en direcció a Zuric (Suïssa) programat per a les 7.00 hores i que ha sortit a les 10.17 hores.

Davant dels taulells de Vueling a la terminal T-1 del Prat s’han acumulat passatgers afectats per les cancel·lacions, com és el cas de Manuel Sanchis, que tenia previst viatjar a Màlaga i que ha criticat “la falta d’informació i les més de dues hores de cua que cal fer per buscar una solució”.

Una altra passatgera afectada per la cancel·lació del vol a Màlaga, Bony Abecasís, ha relatat que viu a Andorra i que tenia previst assistir a un casament a les 19.00 hores a Marbella: “La única cosa que vull és que em tornin els diners perquè ja no arribo a temps al casament”, ha lamentat.

MOSSOS D’ESQUADRA

Segons han informat els Mossos d’Esquadra a Europa Press, diversos agents han acudit aquesta nit a l’aeroport per “evitar un aldarull” a causa de la quantitat de passatgers que han quedat en terra.

Als últims dies, l’Agència Catalana de Consum ha enviat un requeriment a Vueling perquè l’informi de les causes dels problemes amb els seus vols al Barcelona, així com de les mesures que està prenent per atendre els viatgers afectats, i la Conselleria d’Empresa i Coneixement ha sol·licitat el nombre de vols i passatgers afectats.

Per millorar la seva operativa durant els mesos d’estiu, l’aerolínia ha assegurat que incorporarà nous tripulants amb vista a juliol i està treballant en millores en els processos d’embarcament i a augmentar el temps d’escala, entre d’altres mesures.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor