15.07.2016 - 13:02
MADRID, 15 (EUROPA PRESS)
La companyia especialitzada en comunicacions i serveis ‘cloud’ per a pimes VozTelecom ha portat a terme una ampliació de capital per valor de 2,8 milions d’euros com a pas previ a l’entrada de la companyia al Mercat Alternatiu Borsari (MAB), segons ha informat l’empresa en un comunicat.
En concret, VozTelecom ha emès un total de 967.700 accions, que representen el 21,55% del capital social de la companyia després de l’oferta de subscripció, amb un valor d’emissió per acció de 2,90 euros, que comprèn un valor nominal de 0,10 euros més una prima d’emissió de 2,80 euros.
En aquest sentit, la companyia destaca que ha comptat amb el suport de “diversos inversors qualificats” que li han permès arribar a l’import de 2.806.330 euros, i informa que l’import definitiu d’aquesta oferta li atorga una capitalització borsària de 13,02 milions d’euros.
De manera simultània a l’ampliació de capital, la companyia té previst iniciar la cotització del 100% de les seves accions al MAB; després de l’informe favorable del MAB rebut dimecres passat i després de finalitzar l’ampliació de capital, les accions de VozTelecom començaran a cotitzar durant l’última setmana de juliol.
“Estem molt satisfets de la resposta rebuda per part dels inversors davant del repte que suposa la sortida al MAB, i després de diverses setmanes amb incertesa en els mercats”, ha afirmat el conseller delegat de VozTelecom, Xavier Casajoana.
Casajoana ha destacat també que després de 13 anys al mercat prestant serveis de comunicacions per a les pimes, aquest pas al MAB suposa “un salt qualitatiu per a la companyia” que li permetrà “expandir i consolidar” la seva presència a tot el país.
FINANÇAR LA SEVA EXPANSIÓ
VozTelecom remarca que l’ampliació de capital i la simultània sortida a borsa conformen una operació que la companyia ha estructurat per finançar l’expansió comercial de la seva xarxa de franquícies OIGAA 360°.
Des del seu llançament a finals del 2014, la companyia ja té cinc franquícies –Barcelona, Cerdanyola del Vallès, Elx, Girona i Mataró– que van generar el 2015 el 55% de les noves altes, i preveu incrementar aquesta xarxa fins a superar els 20 punts de servei franquiciats a tot Espanya.
Les pròximes obertures de VozTelecom, que també preveu que l’entrada al MAB reforci el seu posicionament i li aporti una major notorietat de marca en el sector, es realitzaran a Madrid, València, Andalusia i el País Basc, regions amb una elevada concentració de pimes, mercat objectiu al qual es dirigeix la companyia.