VilaWeb Paper: S’ha acabat el fenomen Netflix?

  • En el VilaWeb Paper d'aquesta setmana analitzem la crisi que viu Netflix; pot ser la seva fi?

VilaWeb

Redacció

06.05.2022 - 21:40
Actualització: 06.05.2022 - 21:49

És possible morir d’èxit? Si jutgem la trajectòria recent de Netflix, sembla que la resposta és un “sí” rotund. Certament, els registres d’aquest primer trimestre no conviden a l’optimisme: enguany Netflix ha perdut 200.000 subscriptors, una sagnia que preveu que s’eixampli a dos milions pels volts del segon trimestre. Les xifres són colpidores no solament perquè posen fi a onze anys de creixement ininterromput, sinó també perquè contrasten marcadament amb l’objectiu original de la companyia de captar 2,5 milions de nous subscriptors durant aquests primers tres mesos del 2022. Però més enllà dels càlculs comercials, aquest sotrac suscita un dubte fonamental: i si el fenomen Netflix, que a voltes havia semblat imparable, ha tocat sostre definitivament? Ho analitzem en el VilaWeb Paper d’aquesta setmana.

A més, com cada setmana, al VilaWeb Paper, també hi trobareu els millors continguts que hem publicat: entrevistes, reportatges i articles d’opinió.

Ací podeu visualitzar el VilaWeb Paper en qualsevol aparell. També el podeu obrir clicant damunt la portada que teniu a sota.

 

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor