06.05.2022 - 21:40
|
Actualització: 06.05.2022 - 21:49
És possible morir d’èxit? Si jutgem la trajectòria recent de Netflix, sembla que la resposta és un “sí” rotund. Certament, els registres d’aquest primer trimestre no conviden a l’optimisme: enguany Netflix ha perdut 200.000 subscriptors, una sagnia que preveu que s’eixampli a dos milions pels volts del segon trimestre. Les xifres són colpidores no solament perquè posen fi a onze anys de creixement ininterromput, sinó també perquè contrasten marcadament amb l’objectiu original de la companyia de captar 2,5 milions de nous subscriptors durant aquests primers tres mesos del 2022. Però més enllà dels càlculs comercials, aquest sotrac suscita un dubte fonamental: i si el fenomen Netflix, que a voltes havia semblat imparable, ha tocat sostre definitivament? Ho analitzem en el VilaWeb Paper d’aquesta setmana.
A més, com cada setmana, al VilaWeb Paper, també hi trobareu els millors continguts que hem publicat: entrevistes, reportatges i articles d’opinió.
Ací podeu visualitzar el VilaWeb Paper en qualsevol aparell. També el podeu obrir clicant damunt la portada que teniu a sota.