27.04.2022 - 20:01
|
Actualització: 27.04.2022 - 20:02
L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha iniciat l’evolució de la seva xarxa de vendes, que permetrà de digitalitzar la compra i validació de qualsevol títol als usuaris. Aquest nou servei incorporarà noves formes de pagament a través del mòbil o targeta bancària per a millorar l’accessibilitat.
El servei serà similar al que actualment ofereix EMTicket per als bitllets senzills i estarà disponible per a tota la cartera de títols. “Un nou sistema de venda de bitllets que ens permet millorar l’experiència d’ús i augmentar l’accessibilitat per a les persones usuàries. Avancem cap a la mobilitat del futur, en la qual cada vegada és més fàcil i còmode moure’s en transport públic per la nostra ciutat”, afirma el president d’EMT, Giuseppe Grezzi.
Bitllets senzills en els punts de venda
Quant a la xarxa física, els punts de venda s’estendran dels 300 actuals a 450 i podran arribar fins el 600 durant la durada del contracte. Aquests punts, que com a novetat també podran vendre bitllets senzills, inclouen estancs, quioscs i llibreries, mentre es treballarà per ampliar-los a uns altres com els parquímetres de l’ORA per així oferir les possibilitats de compra en festius o fora de l’horari comercial.
Recàrrec de targetes a través del mòbil
El nou contracte inclou un mòdul que permetrà de recarregar targetes a través de l’aplicació mòbil d’EMT i mitjançant tecnologia sense fil de curt abast NFC.
Entre les millores previstes, destaca l’adquisició de nous equips de televisió per a renovar els més obsolets, juntament amb la instal·lació d’amplificadors en autobusos. Aquest fet permetrà de millorar la qualitat de l’àudio i la seva adaptació al soroll interior.
També es redissenyaran les pantalles informatives per a fer-les més atractives, es permetrà l’enviament de missatges en temps real amb so per a poder avisar d’incidències o canvis de ruta i es millorarà el wifi gratuït a bord per a oferir una millor connexió i velocitat.