15.05.2017 - 18:39
VALÈNCIA, 15 (EUROPA PRESS)
Huit països durant huit anys en viatges de deu dies per a donar la volta al món i completar els 80 dies del mític Willy Fog és la proposta que la startup Fabulist Travel –recolzada per l’acceleradora de Juan Roig Llançadora– fa als xiquets d’Espanya perquè recórreguen els cinc continents acompanyats de les seues famílies.
En este pla viatger, xiquets d’entre sis i nou anys tenen l’oportunitat d’anar creixent en la seua infància i adolescència nodrint-se de les destinacions més idònies per a ells, lligats amb la seua edat a cada moment i amb un enfocament d’interés (aprenentatge d’idiomes, història o art, cerca de l’impacte experiencial gràcies al seu contacte amb cultures i societats diferents a la seua, etc.) fins a arribar als 14-17 anys, explica Llançadora a través d’un comunicat.
Les ciutats escollides són Londres, on arranca el viatge de Willy Fog, el protagonista de la novel·la de Julia Verne; Lapònia (fantasia), el Caire (història); Rajasthan, l’Índia (cultura); Tòquio (futurista), Illes Galápagos, l’Equador (naturalesa); Nova York (espectacle) i Kenya (social). A més, per cada itinerari recorregut els xiquets rebran una medalla de reconeixement i, finalment, el títol de ‘Ciutadà del món’.
Es tracta “d’una florent idea que pren forma en el mes en el qual la startup celebra l’aniversari del primer viatge en família venut, amb l’ànim de seguir proposant plans dissenyats baix les recomanacions de pares i mares que desitgen gaudir al màxim amb destinacions i activitats que siguen ‘family friendly'”. Així, faciliten vols, allotjaments adaptats (per exemple, que puguen ser habitacions quàdruples perquè càpien tots els integrants o que tinguen bressols) i visites amb entreteniment per a grans i xiquets.
Fabulist Travel recomana set viatges internacionals i 13 escapades per Espanya, entre les quals destaca el paquet de Legoland i Selva Negra, a Alemanya, amb dues versions de cinc i huit dies, i el de Harry Potter i el Misteri de Londres, durant quatre dies i tres nits, amb un tour pels platons del rodatge de la saga del xiquet mag i per les localitzacions en les quals l’autora dels llibres es va inspirar per a la seua escriptura en la capital del Regne Unit. A més, els xiquets rebran a casa abans d’iniciar el viatge un regal sorpresa, que pot incloure una carta segellada d’admissió a Hogwarts i la mítica bufanda d’Harry Potter.
“Ens agrada que cada viatge siga com un conte per als xiquets i les seues famílies, molt fabulista. Que descobrisquen carrers plens d’història i de cultura, que s’adornen de fantasia, personatges literaris, temes cinematogràfics i jocs de ficció. Som els primers en este nínxol turístic de mercat perquè estem atents a les tendències, som ràpids, ho provem i sabem immediatament quines propostes van a triomfar”, assegura Ana Olmos, CEO de Fabulist Travel.
CREIXEMENT MENSUAL DEL 20% DES DE LA SEUA ARRIBADA A LLANÇADORA
La startup actualment està sent accelerada per Llançadora, l’acceleradora impulsada per l’empresari valencià Juan Roig, pertanyent a Marina d’empreses, gràcies a la qual estan creixent des de setembre de 2016 en l’ordre del 20% mensual, la qual cosa els ha reportat la venda de 130 viatges i una facturació de 200.000 euros. Així mateix, han incrementat el seu tiquet mitjà en un 60%, el seu marge brut en set punts percentuals i el nombre de papàs i de mamàs, sobretot, de Madrid i de Barcelona, que conformen la seua xarxa de ‘fabulistes’ en les seues xarxes socials.
Este creixement els ha portat a seguir optimitzant el funcionament i l’automatització del seu web i que la seua zona d’usuari tinga cada vegada més funcionalitats, a estar més integrats amb els seus proveïdors i a ampliar els acords amb operadors locals. També estan ampliant el nombre de paquets i les facilitats per als viatgers més aventurers a través d’activitats com les experiències de gravetat zero en túnels de vent.
Fabulist Travel va obrir al públic al maig de 2016 de la mà de les seues fundadores, Ana Olmos i Estefanía Olmos, que, des de la seua entrada en el programa Llançadora de l’acceleradora valenciana, han pogut conformar un equip de treball de set persones, que inclou Mercedes Villar (CMO) i Kristaps Goncarovs (CTO).