24.06.2016 - 12:38
Busca 200.000 euros de finançament per donar el salt a Europa
BARCELONA, 24 (EUROPA PRESS)
L’startup catalana Guidd ofereix experiències personalitzades de turisme rural a partir de guies locals en zones de Catalunya, Comunitat Valenciana i Andalusia.
En una entrevista d’Europa Press, el cofundador de l’startup, Jordi Punti, ha explicat que l’objectiu és oferir experiències del dia a dia rural, i que està enfocada als ‘millenials’ que viatgen.
Punti ha destacat que el seu projecte vol usar l’economia col·laborativa amb una finalitat social per desenvolupar el sector turístic al camp, les activitats a l’aire lliure i busca combatre la “despoblació” a les zones rurals.
Guidd té més de 50 guies a les zones on ofereixen més de 150 experiències, i confia a expandir-se a final d’any a les comunitats més rurals d’Espanya com Aragó, Cantàbria, Astúries i Galícia.
Després, vol donar el salt a Europa a partir de França i Portugal, i per aquest motiu està preparant una ronda de finançament per aconseguir uns 200.000 euros.
MODEL DE NEGOCI
Punti ha afirmat que el model de negoci de la seva startup és molt escalable perquè es basa en la captació de guies locals, que tenen l’oportunitat de donar a conèixer les activitats que ofereixen a la plataforma.
Guidd cobra un percentatge de cada transacció que els particulars efectuen al guia quan contacten amb ell a partir de la pàgina web.
L’empresa es troba en un mòdul d’una de les incubadores de Barcelona Activa i preveu arribar a una facturació d’uns 100.000 euros aquest any.