10.05.2018 - 17:00
|
Actualització: 10.05.2018 - 18:46
Dues vegades l’any, el barri del Rec d’Igualada es transforma en un gran aparador de moda amb motiu de la fira Rec.0, que es fa fins demà. Les antigues adoberies són ocupades per un centenar de marques de moda i dissenyadors emergents que converteixen els espais en botigues efímeres. En total, enguany hi ha 56 espais industrials diferents. El festival compta amb noves incorporacions de marques com ara Calma House, Geox i Vialis i es manté el ‘Rec Pop Up Day Estrella Damm’, on cada dia hi ha sis marques o dissenyadors diferents.
Les cent marques de moda que participen en aquest divuitè certamen es reparteixen en cinc gran zones del barri del Rec. Les grans marques, entre les quals hi ha Levis, Adidas, Mango, Camper i Pepe Jeans, comparteixen espai amb el disseny independent, que compta amb noms com els de Colmillo de Morsa, Maria Roch, Reset Priority i Carlota Oms.
L’oferta de moda, eix principal del Rec.0, es completa amb una programació cultural i una oferta gastronòmica. En l’apartat musical, hi ha quatre escenaris on actuaran Reinaldo & Clara, Bastante, Suzanna & The Randomites i La Séptima Trastada, entre més. També es fan presentacions de llibres, projeccions audiovisuals i dansa, en diferents espais del circuit.
La gastronomia tornarà amb el ‘Rec Street Food’, que compta amb una oferta gastronòmica variada que pretén reflectir diverses cuines d’arreu. En total, trenta-quatre furgoteques repartides per les cinc zones del circuit del Rec.0.