04.11.2015 - 10:14
Si sou usuaris de Twitter, segurament que us heu adonat que des d’ara el símbol de les piulades favorites ha deixat de ser una estrella i ha passat a adoptar la forma d’un cor, anomenat per la companyia ’m’agrada’, que expressa que els comentaris o continguts són del vostre gust. ‘Volem que Twitter sigui una eina més fàcil d’usar i més gratificant i sabem que, de vegades, l’estrella podia generar confusió, sobretot per als nouvinguts. Segurament us agraden moltes coses, però no totes poden ser favorites’, s’explica en un comunicat al bloc oficial de Twitter. I justifica l’elecció del cor, que ja feia servir en un altre producte seu, Periscope: ‘El cor, per contra, és un símbol universal que va més enllà dels idiomes, les cultures i les zones horàries.’ ’És més expressiu, permet de transmetre un conjunt d’emocions més ampli i és fàcil de connectar amb la gent.’
El canvi del favorit al ’m’agrada’, a Twitter i també a la plataforma de microvídeos Vine, s’ha activat després d’un període de proves que va començar al juny, i arriba pocs dies després d’una altra important novetat a la xarxa social: la introducció de la possibilitat d’incloure enquestes a les piulades.