30.12.2022 - 10:45
|
Actualització: 30.12.2022 - 11:38
L’empresa que gestiona la xarxa d’autobusos al Barcelonès Nord, Tusgsal, ha obert una investigació interna per aclarir les circumstàncies en què un conductor de la línia B14, en el seu recorregut pel municipi de Santa Coloma de Gramenet, va participar en una forta discussió amb un passatger que volia accedir al vehicle amb cadira de rodes. En un vídeo difós a les xarxes socials, es veu com el viatger s’agafa a la barra de la porta davantera mentre el conductor l’insulta i li recrimina una queixa anterior. En les imatges, se sent l’usuari reclamant que obri la rampa de la porta de darrere, mentre que el conductor i un passatger li diuen que sembla que no funciona. Més tard, es veu com la rampa es desplega, però es torna a plegar.
Se ha abierto una investigación interna para esclarecer lo ocurrido y poder tomar medidas al respecto con la mayor brevedad posible. 2/2
— TUSGSAL (@tusgsal_oficial) December 29, 2022
Els fets van passar dimecres, i en el vídeo es pot veure com tots dos homes discuteixen verbalment de manera agressiva, i el conductor l’insulta i li retreu que ja havia posat una queixa que no estava “en condicions”. Tot i que alguns dels passatgers del bus proven de posar-hi pau, la discussió continua, i l’usuari roman a fora del vehicle agafat de la barra de la porta d’accés del davant.
Santa Coloma, que rule. pic.twitter.com/qgDdYxA6T8
— Afectadas X la "Organización Criminal" BB Serveis (@AfectadosBBS) December 29, 2022
“Des de Tusgsal lamentem molt els fets en una parada de la línia B14 durant el seu recorregut per Santa Coloma de Gramenet quan un usuari va demanar la rampa per a accedir al vehicle”, apunta l’empresa en un comunicat difós a Twitter. “Condemnem els fets i demanem disculpes”, afegeixen.
Per aquest motiu, l’empresa es compromet a prendre les mesures corresponents tan aviat com sigui possible, una vegada s’aclareixin els fets amb la investigació interna oberta.