13.05.2024 - 15:51
|
Actualització: 13.05.2024 - 16:32
La tuneladora ha reprès l’activitat al tram central de la L9 una vegada acabades les tasques de manteniment d’aquestes darreres setmanes. Els treballs han consistit en la revisió i posada a punt de la roda de tall de la màquina per encarar el tram que resta fins a l’estació de Mandri, on té previst d’arribar aquest estiu. En paral·lel, s’ha avançat en els treballs a les estacions de Mandri i de Sarrià i d’instal·lació de la llosa intermèdia al túnel. La tuneladora va haver d’aturar l’activitat a final de febrer pel desgast de la roda de tall i posar-la a punt per als gairebé cinc-cents metres que restaven fins a Mandri.
Allà, la màquina tornarà a ser revisada i es planificaran les tasques necessàries per continuar fins a l’estació de Lesseps, un tram d’1,6 quilòmetres de túnel. A l’estació de Mandri, es treballa en el vestíbul i la sortida d’emergència. El pou, de 75 metres de profunditat, ja ha estat excavat. A Sarrià, s’ha excavat prop del 70% del pou i s’han començat les tasques per a col·locar la llosa intermèdia, que separarà un sentit de l’altre en la circulació de trens.