El TSJC obliga a mantenir el 25% de castellà en una altra escola

  • De nou, el tribunal considera que els darrers canvis legislatius de la Generalitat no contradiuen les resolucions prèvies

VilaWeb
19.10.2022 - 15:24

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha mantingut la mesura cautelar d’aplicar el 25% de castellà en una altra escola. De nou, el tribunal considera que els darrers canvis legislatius de la Generalitat no contradiuen les resolucions prèvies.

El TSJC respon a partir d’un recurs ordinari que ja va enviar a la Generalitat, en què es feia palès que la resolució cautelar contra la qual va recórrer la Generalitat “no resulta afectada de manera automàtica per la modificació normativa”

“En conseqüència, hem de desestimar la sol·licitud de revocació de les mesures cautelars dictades en aquesta peça separada, mantenint la vigència de les mateixes i advertint expressament a l’administració que qualsevol modificació que pretengui realitzar-se sobre aquestes mesures ha de ser aprovada per aquest tribunal”, expressa el tribunal.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor