Tram guanya el premi Global Light Rail Awards pel seu servei d’atenció al client

  • El Tramvia de Barcelona ha guanyat el premi internacional Global Light Rail Awards en la categoria d'atenció al client, i ha destacat la gestió dels objectes perduts, ha informat aquest dijous Tram en un comunicat.

VilaWeb

Redacció

05.10.2017 - 14:36

BARCELONA, 5 (EUROPA PRESS)

El Tramvia de Barcelona ha guanyat el premi internacional Global Light Rail Awards en la categoria d’atenció al client, i ha destacat la gestió dels objectes perduts, ha informat aquest dijous Tram en un comunicat.

Tram ha assegurat que la bona gestió dels objectes perduts s’aconsegueix gràcies al “treball en equip”, que passa pels conductors que recullen els objectes fins a l’àrea d’atenció al client, el centre de control i els inspectors.

El 2014 es va implantar l’opció d’enviar els objectes per missatger sense cap cost per al viatger, una gestió que ha permès retornar un total de 727 objectes perduts el 2016, un 23% més que l’any anterior, i, a més, aquells objectes no reclamats es lliuren a entitats d’inserció laboral com Solidança i Engrunes.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor