12.07.2016 - 11:46
El portal inclou una nova estructura i s’ha construït amb tecnologia responsiva
BARCELONA, 12 (EUROPA PRESS)
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha estrenat aquest dimarts el redisseny del seu espai web corporatiu, que registra unes 700.000 visites mensuals, amb l’objectiu d’aconseguir una navegació “més còmoda i intuïtiva” per a l’usuari.
Segons ha informat TMB en un comunicat, es tractarà d’un portal “més ràpid, més usable, més clar i més eficient”, i que estarà disponible en fase de proves i de manera paral·lela al web clàssic, que continuarà actiu durant dos mesos, per la qual cosa tindrà una direcció diferenciada: https://w2.tmb.cat
El nou web inclou una nova estructura pensada perquè cada tipus d’usuari trobi allò que busca de manera més fàcil: residents a Barcelona que es mouen en transport públic; viatgers i visitants; informació comercial per a negocis, així com aspectes corporatius, educatius i professionals per a altres públics.
El portal s’ha construït amb tecnologia responsiva, fet que permet que un sol disseny web es visualitzi de manera adequada en diferents dispositius, i també continuarà sent accessible a les necessitats de tots els usuaris.
TMB ha assenyalat que l’ús de dispositius mòbils entre els usuaris del seu portal ja és “una pràctica habitual”, i ha subratllat que la versió mòbil del web i de la pàgina corporativa de la qual disposaven estava adaptada a mòbils, tauletes i als diferents navegadors disponibles al mercat, fet que encaria el seu manteniment.