31.08.2016 - 14:18
BARCELONA, 31 (EUROPA PRESS)
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) i l’Associació d’Editors en Llengua Catalana (AELLC) han acordat col·laborar en la promoció de la lectura, especialment en el transport públic, a la Setmana del Llibre en Català, que es farà en l’avinguda de la Catedral de la capital catalana de divendres a l’11 de setembre.
TMB ha detallat aquest dimecres en un comunicat que porta a terme la campanya ‘Devora’ls a TMB’, referint-se als llibres i al lema de la Setmana del Llibre en Català, que es pot veure en anuncis de gran format tant a la xarxa de metro com l’exterior d’autobusos urbans, entre d’altres formats.
L’objectiu de la campanya –dins del programa TMB Cultura de la Fundació TMB– passa per assenyalar com una dels avantatges d’usar el transport públic la possibilitat d’aprofitar el temps de desplaçament per llegir.
El foment de la lectura en el transport públic tindrà continuïtat més enllà de la Setmana del Llibre en Català a través de promocions que farà el club d’usuari de JoTMBé a partir de la cessió de llibres per part de l’AELLC.
A més, TMB coorganitza una sessió pública de col·loqui per al divendres amb els escriptors Màrius Serra i Roser Ros, l’editora Oblid Baseiria i l’autor i editor Bernat Puigtobella.