Spotify Espanya es disculpa amb una usuària perquè li apareixien anuncis en català

  • El comentari que ha fet el compte oficial de Spotify Espanya ha desfermat crítiques a la xarxa

VilaWeb
Redacció
13.02.2016 - 10:40
Actualització: 13.02.2016 - 10:54

Aquestes últimes hores molts usuaris de Twitter han protestat al compte oficial de Spotify Espanya (@SpotifySpain) per la resposta que els responsables de l’aplicació per a la reproducció de música van donar a una usuària que es queixava perquè havia d’escoltar anuncis en català. ‘Per què estant a Saragossa he d’escoltar trenta segons d’anuncis en català?’, es queixava @anaaivarg (que arran de la polèmica a la xarxa ha restringit l’accés als piulets del seu compte). Spotify Espanya li va respondre: ‘Hola Ana. Sentim la molèstia. Ens pots dir de quina falca es tracta? Una salutació’.

Vegeu el piulet de queixa original (ara no visible), capturat per un altre usuari:

Hi ha hagut reaccions de tota mena tant en relació amb la usuària que es queixava com a la resposta de Spotify. Per exemple, la del vice-batlle de Castelló de la Plana, Enric Nomdedéu:

El compte @SpotifySpain ha mirat de disculpar-se amb dos piulets que ha anat responent a tots els qui es queixaven:

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor