13.02.2016 - 10:40
|
Actualització: 13.02.2016 - 10:54
Aquestes últimes hores molts usuaris de Twitter han protestat al compte oficial de Spotify Espanya (@SpotifySpain) per la resposta que els responsables de l’aplicació per a la reproducció de música van donar a una usuària que es queixava perquè havia d’escoltar anuncis en català. ‘Per què estant a Saragossa he d’escoltar trenta segons d’anuncis en català?’, es queixava @anaaivarg (que arran de la polèmica a la xarxa ha restringit l’accés als piulets del seu compte). Spotify Espanya li va respondre: ‘Hola Ana. Sentim la molèstia. Ens pots dir de quina falca es tracta? Una salutació’.
Vegeu el piulet de queixa original (ara no visible), capturat per un altre usuari:
"La España plural", " La catalanofobia no existe" #MejorHundidos pic.twitter.com/6gHNh4oTBH
— Colonos (C's) (@Colonos_Cs) February 13, 2016
Hi ha hagut reaccions de tota mena tant en relació amb la usuària que es queixava com a la resposta de Spotify. Per exemple, la del vice-batlle de Castelló de la Plana, Enric Nomdedéu:
Hola Ana. No saps com t'entenc. Estant a Castelló tinc que escoltar totes les teles en castellà, des de fa anys pic.twitter.com/tJ521FxOvs
— Nomdedéu (@Nomdedeu) February 12, 2016
El compte @SpotifySpain ha mirat de disculpar-se amb dos piulets que ha anat responent a tots els qui es queixaven:
@miestheriosa @lizcastro 1: Hola. Los anuncios están segmentados por distintas zonas geográficas y sólo queríamos comprobar que la zona…
— Spotify España (@SpotifySpain) February 12, 2016
@miestheriosa @lizcastro 2: en la que se encontraba el usuario era la correcta. ¡Esperamos que esto aclare la confusión! /T
— Spotify España (@SpotifySpain) February 12, 2016