29.05.2017 - 15:20
BARCELONA, 29 (EUROPA PRESS)
Unilever, a través de la seva marca de gelats Frigo, ha obert la convocatòria per a la tercera edició del programa de capacitació, ocupació jove i emprenedoria ‘Soy Frigo’, que aquest any busca aconseguir la contractació de 550 joves, ha informat en un comunicat aquest dilluns.
De fet, en finalitzar aquesta tercera edició del programa un total de 1.400 joves hauran rebut capacitació i formació en tècniques de comunicació, presentació de producte, atenció al públic, gestió correcta de punts de venda d’impuls, tècniques de manipulació del gelat, com guanyar seguretat en un mateix i motivació, entre d’altres.
La directora de Comunicació d’Unilever Espanya i RSC d’Europa, Ana Palencia, ha destacat que l’objectiu del programa “és millorar l’ocupació futura de tots aquests joves, tant perquè adquireixin una experiència vital durant l’estiu, com que les habilitats apreses els ajudin a trobar una nova ocupació en el futur”.
Els joves que vulguin optar a uns d’aquests llocs de treball hauran d’inscriure’s i presentar la seva candidatura a través de la pàgina web ‘soyfrigo.es’.
El programa és un projecte d’àmbit mundial que té l’objectiu de crear 100.000 ocupacions a tot el món fins el 2020 i que Unilever va llançar de forma pionera a Espanya el 2015.
A més, la iniciativa ofereix un premi per excel·lència d’acompliment a les dues persones amb millors resultats i implicació, i aquest guardó consisteix en una beca formativa de fins als 3.000 euros que els joves podran invertir per seguir desenvolupant les seves capacitats i invertint en el seu futur professional.