23.08.2016 - 17:06
MADRID, 23 (Portaltic/EP)
El 37% dels compradors utilitza el seu ‘smartphone’ quan es troba en una botiga física, una pràctica que es coneix com a ‘cros-channel’ i que permet a les empreses oferir una experiència d’usuari fluida de principi a final.
Per exemple, una persona veu una peça de roba que li agrada en el web d’una marca i se l’emprova a la botiga física, però no troba la seva talla, de manera que acaba comprant-la en el web mòbil a través del seu ‘smartphone’.
Aquest tipus de pràctica, cada vegada més comuna, es basa a oferir al client una experiència única combinant diversos canals per a una sola compra.
Les dades sobre el ‘cros-channel’, segons ha recollit iAdvize, revelen que el 37% dels compradors fa ús del seu mòbil quan surt de compres, 9 de cada 10 consumidors consulten internet abans de sortir de casa a comprar i la meitat ha anat a buscar a l’establiment un producte que ha comprat en línia.
El client mitjà utilitza 2,8 punts de contacte amb la marca durant el procés de compra, per la qual cosa les empreses han d’aprofitar cada interacció per atraure’ls creant una sinergia entre els diferents canals, una experiència d’usuari fluida de principi a final i una harmonització del discurs en totes les etapes del procés de compra.