05.08.2021 - 18:57
|
Actualització: 05.08.2021 - 20:41
La marca de xocolatines Snickers ha demanat disculpes i retirarà un anunci polèmic que ha estat molt criticat a les xarxes socials per l’homofòbia que desprenia. En l’espot, que forma part de la campanya d’estiu de la marca, el personatge protagonista es convertia en un home amb barba i amb veu greu just després d’haver-se menjat una xocolatina de la marca.
Un tema és que Snickers acaba de treure aquest anunci tan homòfob i no se n'està parlant. "No eres tú cuando tienes hambre". Per favor, feu el favor de retirar aquest anunci ja. pic.twitter.com/AJwqzIPZmt
— MARXTINA (@martinaquipuig) August 5, 2021
“Demanem disculpes pel malentès que hagi pogut causar la nostra nova campanya publicitària. Per evitar que es propagui un missatge que es pugui malinterpretar, procedim immediatament a eliminar la campanya”, diu l’empresa en un missatge emès a les xarxes socials.
La decisió s’ha pres després de la polèmica que ha causat l’anunci, que ha estat criticat i titllat d’homòfob per molts usuaris de Twitter, a més de partits polítics com Unides Podem i la ministra d’Igualtat espanyola, Irene Montero.
En aquest sentit, la Federació Estatal de Lesbianes, Gais, Trans i Bisexuals (FELGTB) ha qualificat l’anunci de vergonyós i lamentable: “Continua perpetuant estereotips i promovent l’homofòbia i la plumofòbia”, afirma en un piulet.
Es vergonzoso y lamentable que a estas alturas haya empresas que sigan perpetuando estereotipos y promoviendo la #homofobia y la #plumofobia. Si necesitáis algo de formación para la próxima vez, aquí estamos, #Snickers.
— Federación Estatal LGTBI+ (@FELGTBI) August 5, 2021