Seat reuneix 5.700 professionals de la seva xarxa comercial per preparar el llançament del nou Ibiza

  • Seat ha reunit 5.700 professionals de la seva xarxa comercial internacional paa formar-los sobre les característiques el nou Ibiza, que els seus detalls de llançament al mercat ultima la companyia.

VilaWeb
Redacció
05.06.2017 - 10:17

MADRID, 5 (EUROPA PRESS)

Seat ha reunit 5.700 professionals de la seva xarxa comercial internacional paa formar-los sobre les característiques el nou Ibiza, que els seus detalls de llançament al mercat ultima la companyia.

En una nota, l’empresa explica que fins al proper 16 de juny 5.700 assessors comercials de les àrees de venda i posventa de més de 50 països formaran part d’unes jornades de formació en les quals rebran un programa detallat sobre el nou model.

En concret, se’ls instruirà sobre les novetats tecnològiques, el disseny, la connectivitat i els avantatges de la nova plataforma modular MQB A0, que defineixen els trets distintius i únics de la cinquena generació de la icona de Seat.

Aquesta xifra suposa un rècord de participants en unes jornades de formació dissenyades específicament per a la xarxa comercial internacional per al llançament del nou Seat Ibiza.

La marca explica que els participants en la formació realitzaran una profunda immersió de 24 hores en l”univers Ibiza’ i coneixeran el nou model a través de diferents tallers i proves dinàmiques del vehicle, així com l’estratègia de la companyia de la mà del president de Seat, Luca de Meo, i d’altres membres del Comitè Executiu i directius responsables de diferents àrees. Les jornades de formació se celebren al PortAventura Convention Centre, a Tarragona.

El vicepresident Comercial de Seat, Wayne Griffiths, va destacar la importància d’aquesta formació, sobretot a la vista del simbolisme de l’Ibiza per a la marca i l’etapa de creixement que emprèn Seat de la mà de la seva major ofensiva de producte.

“L’Ibiza és una icona per a Seat, a més d’un dels tres pilars de la companyia, i juntament amb el León i l’Ateca està impulsant les vendes. El nou Ibiza és el millor de la història i una formació de qualitat per a la nostra xarxa comercial és imprescindible per a l’èxit d’aquest model. Ells són els representants i la imatge de SEAT davant tots els nostres clients”, va indicar.

L’última generació de l’Ibiza, ja en fase de prevendes, suposa un gran salt qualitatiu en tots els sentits en ser el primer cotxe del Grup Volkswagen fabricat amb la plataforma modular MQB A0.

Aquesta plataforma permet una major flexibilitat de fabricació, ja que gràcies a ella es poden produir diferents models i tipus de carrosseria.

Així mateix, augmenta l’habitabilitat interior del cotxe fent-ho més robust i segur.

OFENSIVA DE PRODUCTE

El nou Ibiza és el tercer model de la major ofensiva de producte de la història de Seat. Després de l’Ateca i el renovat León, la cinquena generació de l’Ibiza arribarà als concessionaris al juny.

Al segon semestre de l’any, Seat estrenarà l’Arona, un nou crossover compacte.

L’ofensiva de producte s’està traduint en un sòlid increment en les vendes, Seat destaca que és una de les marques que més creix a Europa: entre gener i abril, les entregues a clients avancen un 14,5% a tot el món.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor