Samsung ofereix als seus clients de tornar-los els diners del Galaxy Note7 o canviar-los-el per un altre

  • Samsung ha ofert als seus clients la devolució íntegra de l'import del Galaxy Note7 o si ho prefereixen, podran substituir-lo per un dispositiu Galaxy S7 o S7 edge, després d'haver adoptat la decisió de suspendre la producció del Note7 a causa dels problemes experimentats en la seva bateria, segons ha indicat en un comunicat publicat en el web de la companyia.

VilaWeb
Redacció
12.10.2016 - 16:48
Actualització: 13.10.2016 - 00:18

Samsung ha ofert als seus clients la devolució íntegra de l’import del Galaxy Note7 o si ho prefereixen, podran substituir-lo per un dispositiu Galaxy S7 o S7 edge, després d’haver adoptat la decisió de suspendre la producció del Note7 a causa dels problemes experimentats en la seva bateria, segons ha indicat en un comunicat publicat en el web de la companyia.

L’empresa afirma que la seguretat dels consumidors és la seva “principal prioritat”, i afegeix que arran dels últims incidents amb Galaxy Note7, ha decidit parar les vendes i adoptar el programa de substitució dels esmentats dispositius, tant originals com nous, després d’haver paralitzat la producció del Note7 de manera permanent.

Per aquesta raó, demana a tots els clients del Galaxy Note7 que deixin d’usar el seu dispositiu, ho apaguin i facin un ‘back up’ de les seves dades personals, i alhora els ofereix la devolució íntegra de l’aparell o canviar-lo per altres models de la companyia (Galaxy S7 o S7 edge).

Alhora, trasllada a les clientes les seves “sinceres disculpes” per no haver complert els estàndards de qualitat que esperaven de Samsung i per les molèsties que els hagin pogut causar, i els agraeixen la paciència que estan demostrant durant tot aquest temps. “Volem tranquil·litzar tots els consumidors de Samsung ja que el Galaxy Note7 és l ‘únic dispositiu afectat”, subratlla el comunicat.

Per substituir el dispositiu afectat per un Galaxy S7 o S7 edge, tornant-li la diferència de preu o, alternativament, sol·licitant la devolució íntegra de l’import, els clients deuen contactar amb l’operador o distribuïdor on hi hagi adquirit el seu dispositiu i si ho van comprar en Samsung.com o té qualsevol altra pregunta, hauran de trucar al número de telèfon 900/100/807.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor