26.07.2016 - 16:12
|
Actualització: 27.07.2016 - 00:37
MADRID, 26 (EDIZIONES/Portaltic)
Samsung ha presentat SamsungOne, una font creada per representar la marca i que recull 26 sistemes d’escriptura, està disponible en 400 idiomes diferents i té més de 25.000 símbols diferents que pretenen convertir-la en la seva font universal.
La font, presentada per la marca coreana, que pretén crear cultura entorn de la marca i millorar-ne el reconeixement per part dels consumidors. La tipografia apareixerà en campanyes de promoció, embalatge o als aparells, ha explicat en un comunicat.
SamsungOne no és només una tipografia sinó que, segons explica la companyia, incorpora valors en clau i es tracta d’una cosa “sòlida, tranquil·litzadora i llegible, amb un to visual consistent, agradable i càlid”. A més, considera que SamsungOne es tracta d’una tipografia moderna, contemporània, innovadora, humana i integrada que permet que “la gent estigui connectada”.
Per portar a terme aquest disseny, Samsung ha comptat amb el tipògraf Neville Brody i ha desenvolupat aquest conjunt de ‘tipus’ que permet ser usat en qualsevol mida.