13.12.2022 - 19:56
|
Actualització: 13.12.2022 - 23:18
En el mur de Twitter hi apareixen insígnies de color groc al costat d’alguns perfils? Si la resposta és afirmativa significa que ja us heu topat amb la nova proposta llançada per la companyia d’Elon Musk. Aquest diumenge, la xarxa social va obrir al públic el que es coneix com a Twitter Blue. Es tracta d’un nou pla de subscripció que ofereix als usuaris de verificar-se amb alguna insígnia, entre altres funcions exclusives.
Fins avui dia coneixíem la verificació blava, usada per la identitat de perfils d’importància pública amb l’objectiu d’evitar impostors. Ara com ara, continuarà existint, però conviurà amb la insígnia daurada, destinada a empreses i, més endavant, també amb la grisa, per a organitzacions governamentals i multilaterals.
La insígnia groga ja s’ha atorgat a Amazon, Apple i Google. Així mateix, aquesta apareixerà al compte comercial d’empreses mitjançant Twitter Blue for Business, una nova modalitat de subscripció orientada a empreses, però que de moment es troba en fase de proves.