16.11.2022 - 22:28
|
Actualització: 16.11.2022 - 22:51
TV3 havia anunciat que recuperava les sitcoms amb Quan el cor s’atura, protagonitzada per Cristina Genebat i Julio Manrique, que es posaven a la pell d’una parella a punt de fer un canvi de vida que els marcaria el futur. Tanmateix, pocs minuts després de començar el primer capítol, avui a les 22.05, l’actriu protagonista ha simulat tenir un atac de cor.
Tot plegat era un muntatge de TV3 per a promocionar la Marató, que enguany vol recaptar diners per a la salut càrdio-vascular. La sèrie en directe de Manrique i Genebat, doncs, s’ha convertit en l’anunci promocional de la Marató.
Enmig de l’emissió de la sèrie, en directe i amb públic al plató, l’actriu s’ha desplomat. L’objectiu de la ficció era demostrar d’una manera colpidora què és una malaltia d’aquesta mena. L’escena de l’atac de cor ha donat pas al reportatge que fan cada any sobre la malaltia que s’investiga. Podeu veure l’escena ací:
❤️🩹 El que acaba de passar a "Quan el cor s'atura" ha estat una ficció, però ens pot passar a tots en qualsevol moment #QuanElCorTV3
Quan el cor s'atura… #LaMaratóSempreBatega
El 18 de desembre, la Marató per la salut cardiovascular
▶️ https://t.co/1TKGQs34wa pic.twitter.com/OHAcBFVG6i
— La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio (@la_marato) November 16, 2022
Amb aquesta campanya es pretén reivindicar que tothom pot tenir un atac de cor en qualsevol moment, fins i tot en una sèrie de televisió en directe, com representa que ha passat aquesta nit a TV3. “Aquest any, la Marató ha apostat per una campanya molt impactant, més enllà dels formats convencionals de publicitat”, han dit.
En definitiva, doncs, la campanya d’enguany s’ha centrat a fer creure que TV3 havia creat una nova sèrie en directe. Aquesta producció “inventada” s’ha promocionat a la televisió, a la ràdio, en mitjans digitals i a la premsa com un format innovador de televisió en directe. L’objectiu era suscitar la màxima expectació per al dia de l’estrena, en què havia de passar allò que ningú no s’esperava: un infart en directe.