Pimes i emprenedors es preparen per aconseguir un rècord de vendes durant Prime Day 2017

  • L'oferta de productes de pimes espanyoles en Prime Day ha crescut un 60% respecte al 2016

VilaWeb
Redacció
06.07.2017 - 12:15

L’oferta de productes de pimes espanyoles en Prime Day ha crescut un 60% respecte al 2016

BARCELONA, 6 (EUROPA PRESS)

Petites empreses i emprenedors que venen els seus productes a Amazon s’estan preparant per aconseguir un nou rècord de vendes durant Prime Day 2017, aprofitant l’increment de trànsit i visites que es produeix aquests dies de grans descomptes per llançar nous productes i incrementar ingressos.

Segons ha informat aquest dijous Amazon, en Prime Day de l’any passat, les vendes d’aquest segment pràcticament es van triplicar, després que els clients compressin a les pimes més de 20 milions d’articles de més de 50 categories diferents.

“Les petites empreses que utilitzen Amazon a tot el món s’estan preparant per al millor Prime Day de la història, oferint als clients Amazon Prime ofertes úniques en desenes de milers de productes”, ha apuntat François Saugier, vicepresident d’Amazon Marketplace a Europa.

Aquest any, empreses i emprenedors a tot el món oferiran un 50% més d’ofertes ‘flaix’ que l’any passat, i aquestes representen més del 40% del total de les ofereixes ‘flaix’ de Prime Day; a Espanya, el nombre d’ofertes disponibles en Prime Day procedents de pimes serà un 60% superior a l’any anterior, segons ha detallat Amazon.

“La nostra participació en Prime Day del 2016 va ser tot un èxit; tant que aquest any hem tornat i hem desenvolupat una estratègia al voltant d’aquest dia”, ha explicat Alfredo Elejalde, manager de Lamps & Funs.

Empresa dedicada a la climatització, assegura que comptar amb un dia així en ple estiu és una oportunitat per arribar als clients i, segons destaca Elejalde, el Prime Day és el dia de vendes més important de l’any després de Black Friday.

Una altra cas similar és el de l’empresa d’embotits Redondo Iglesias, que després dels bons resultats que va obtenir durant el Cyber Monday, es va animar a participar en Prime Day per primera vegada.

“Esperem que els resultats siguin almenys igual de bons que els de aquest dia i tornem a posicionar algun dels nostres productes entre els més venuts en la botiga d’Alimentació d’Amazon” afirma Inmaculada Redondo, responsable de vendes en línia d’aquesta empresa.

De la mateixa opinió és Gabriel Biruk, responsable de compres i e-commerce de Balnes Europe, companyia dedicada a la venda de cafè i te en càpsules.

La seva empresa va registrar en el Prime Day de l’any passat un “excel·lent nivell de vendes” i confia que aquest tipus d’esdeveniments li permetin créixer de la mà d’Amazon.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor