08.06.2017 - 19:15
BARCELONA, 9 (EUROPA PRESS)
Nueva Pescanova i DIA aposten per la diferenciació de marca i de producte per atreure el client en un mercat que concentra cada vegada més competidors, tant nacionals com internacionals.
Així ho han explicat els consellers delegats de Nueva Pescanova, Ignacio González, i el de la cadena de supermercats DIA, Ricardo Currás, que han intervingut aquest dijous en la XXI Trobada d’Alimentació i Begudes, celebrada a l’escola de negocis Iese.
En el cas de DIA, Currás ha destacat la proximitat de la seva xarxa d’establiments, i la política de preus: “Fem tot el possible per ser els més barats del mercat”.
Sobre la seva expansió, ha destacat que el grup és fort a Espanya, Portugal, Argentina i Brasil, “encara que queden molts territoris per conquistar”.
Per la seva banda, González ha dit que cal “convertir la companyia en una que pesqui el que ven”, si escau, lluç i llagostí, però presentats de forma innovadora.
Actualment, el 85% de les vendes de Nueva Pescanova es concentra en cinc països: Espanya, Portugal, Itàlia, França i els Estats Units.
La XXI Trobada d’Alimentació i Begudes celebrada a l’escola de negocis Iese ha estat clausurada pel director general de la Indústria Alimentària del Ministeri d’Agricultura, Fernando Burgaz.
Burgaz ha destacat que l’agroalimentació és el segon sector econòmic d’Espanya, després del turisme, amb un valor de 100.000 milions d’euros, així com una balança comercial positiva.