27.03.2017 - 12:08
|
Actualització: 27.03.2017 - 12:27
El cap de Relacions Institucionals de Norwegian a l’estat espanyol, Alfons Claver, ha assegurat que la seva companyia té més capacitat de portar trànsit de passatgers a Catalunya que Level, l’aerolínia creada pel hòlding IAG, al qual pertany Iberia, que competirà amb Norwegian en els vols de llarg radi des de Barcelona a Amèrica.
En declaracions als mitjans de comunicació durant un acte a l’Aeroport de El Prat, Alfons Claver ha dit que ja esperaven que IAG reaccionés obrint vols de llarg radi després que Norwegian anunciés que a partir del juny connectaria la capital catalana amb Los Ángeles, Nova York, San Francisco i Miami.
‘A Iberia estan obsessionats amb defensar el seu ‘hub’ de Madrid i, des d’aquesta lògica, s’han d’enfrontar a qualsevol intent de qualsevol companyia de créixer a Barcelona’, ha manifestat Claver.
Marca consolidada
Claver ha afegit que Norwegian té ‘un molt bon producte i una marca molt consolidada i estimada a Catalunya i als Estats Units, amb la qual cosa té una capacitat de portar trànsit a Catalunya que possiblement Level no té’.
Claver ha recordat que aquest any Norwegian connectarà El Prat amb 27 destinacions, quatre d’elles intercontinentals, i que és la companyia que més creix en percentatge de passatgers.
El cap de Relacions Institucionals de Norwegian ha fet aquestes manifestacions durant l’acte de benvinguda al primer Boeing 787 Dreamliner que la companyia opera a l’Aeroport de Barcelona.
Aquest avió, amb una capacitat de 291 places –32 en classe Premium i 259 en Economy— operarà la ruta Oslo-Barcelona fins al mes de juny, quan passarà a cobrir les operacions de llarg radi de Norwegian al Prat.