20.07.2017 - 16:09
MADRID, 20 (EUROPA PRESS)
El fabricant de calçat i peces esportives nord-americana Nike impulsa la seva aposta per la digitalització amb el llançament d’una aplicació en sis països d’Europa com són Espanya, França, Alemanya, Itàlia, Holanda i el Regne Unit.
En concret, l’app ja està disponible per als usuaris d’Android i iOS. L’aplicació permetrà als membres de Nike Plus accedir a experiències exclusives, serveis oferts per experts i els últims productes de la multinacional, segons ha informat la firma en un comunicat.
D’aquesta forma, entre els serveis que ofereix la seva botiga en línia personalitzada per a cada membre i adaptada a les seves necessitats, que inclou l’accés ràpid als productes i enviament gratuït. A més, de mostrar les novetats i els ‘looks’ de la temporada de la mà dels millors estilistes.
Nike App ofereix una sèrie d’avantatges depenent de la zona, així els membres de Londres podran gaudir d’accés a l’interior dels millors clubs de futbol de la ciutat en els dies de partit, mentre que els de París rebran consells d’estil dels millors editors.
Els ‘runners’ de Berlín tindran l’opció d’aconseguir productes reservats, mentre que els membres d’Holanda podran obtenir un brodat personalitzat per a les seves botes. L’app també inclou entrenaments dels millors atletes del continent, així com llançaments de productes exclusius i premis.
El fabricant de calçat i peces esportives Nike va obtenir un benefici net de 4.240 milions de dòlars (3.717 milions d’euros) al tancament del seu exercici fiscal, una xifra que suposa un avanç del 12,8% respecte del resultat de l’any anterior.
La facturació de Nike entre juny del 2016 i maig del 2017 va créixer un 6%, fins als 34.350 milions de dòlars (30.113 milions d’euros), amb un augment del 3% de les seves vendes a Amèrica del Nord i del 6% a Europa Occidental, mentre que a la Xina la seva facturació va créixer un 12% i un 17% al Japó.