20.07.2023 - 10:21
|
Actualització: 20.07.2023 - 11:12
La companyia de producció i distribució de contingut audiovisual en línia Netflix va registrar uns beneficis de 1.488 milions de dòlars (1.327 milions d’euros) el segon trimestre de 2022, la qual cosa representa un 3,3% més respecte del resultat del mateix període de l’any anterior. Alhora, va augmentar de 5,89 milions la seva base de subscriptors, fins a 238,39 milions, després de la introducció de la nova política sobre comptes compartits.
Els ingressos de Netflix entre abril i juny van sumar 8.187 milions de dòlars (7.301 milions d’euros), un 2,7% més que al segon trimestre de l’any passat.
La facturació a Nord-amèrica es va mantenir estable en 3.599 milions de dòlars (3.209 milions d’euros), mentre que a la regió EMEA (Europa, Pròxim Orient i Àfrica) va créixer un 7,8%, fins a 2.562 milions de dòlars (2.285 milions d’euros).
D’altra banda, els ingressos de Netflix a Llatinoamèrica van sumar 1.077 milions de dòlars (960 milions d’euros), un 5,2% més, mentre que la facturació a l’Àsia Pacífic va augmentar un 3,4%, fins a 919 milions de dòlars (819 milions d’euros).
En els sis primers mesos de 2023, la companyia de Los Gatos va obtenir un benefici net de 2.793 milions de dòlars (2.491 milions d’euros), un 8% inferior al resultat del mateix període de 2022, mentre que els ingressos van augmentar un 3,2%, fins a 16.349 milions de dòlars (14.580 milions d’euros).
Pel que fa al tercer trimestre, Netflix espera assolir uns ingressos de 8.520 milions de dòlars (7.598 milions d’euros), la qual cosa suposaria una millora del 7,5% respecte del mateix període de l’exercici anterior, mentre que confia que el seu benefici augmenti un 13%, fins a 1.580 milions de dòlars (1.409 milions d’euros).