19.07.2016 - 12:02
|
Actualització: 19.07.2016 - 12:18
MADRID, 19 (EUROPA PRESS)
Naturhouse ha fet un pas més en la seva estratègia d’internacionalització amb l’entrada a l’Índia, on preveu obrir 34 establiments.
L’obertura d’aquest nou mercat amplia la presència de Naturhouse a 32 països, segons ha informat aquest dimarts la companyia especialitzada en la venda de productes dietètics i la reeducació d’hàbits alimentaris.
Amb un creixement del producte interior brut superior a 7,5% els últims anys i amb una població de 1.250 milions de persones, l’Índia és el tercer país del món després dels Estats Units i la Xina en nombre de població amb sobrepès. S’estima que el país asiàtic té prop de 225 milions de persones en aquest segment.
Naturhouse desembarca al mercat indi a través d’un acord de masterfranquícia amb la societat local Nutrim LTD, propietat dels empresaris Rajesh Arun Desai, HemlataMishra i Beeharry Rohan Rahul Kapur, per a l’àrea que comprèn l’Índia occidental.
L’acord de masterfranquícia és la fórmula escollida per la companyia per operar en aquells mercats que per les seves condicions socioeconòmiques així ho recomanen.
‘Aquest nou mercat és un altre pas endavant en l’intens procés d’expansió i internacionalització de la companyia, que ja té presència en 32 països i comptava amb 2.160 centres a finals de març’, ha destacat la companyia.
Amb l’entrada a l’Índia, ja són tres contractes de masterfranquícia els signats el 2016 (Hongria i Malta), amb una projecció d’obertures de 98 centres.
El president de Naturhouse, Felix Revuelta, ha subratllat que l’entrada a l’Índia és un ‘fita històrica’ per a la companyia, perquè suposa tenir presència en el tercer mercat del món en termes de població amb sobrepès i mostra una vegada més la capacitat d’adaptació del negoci a nous països i cultures.