Movistar entra en el negoci financer amb un servei de préstecs al consum preconcedits

  • Movistar ha llançat a Espanya un nou servei de préstecs al consum preconcedits, denominat Movistar Money, a través de Telefónica Consumer Finance (TCF), una filial que l'operadora té constituïda a parts iguals amb CaixaBank Consumer Finance.

VilaWeb
Redacció
06.06.2017 - 11:49

MADRID, 6 (EUROPA PRESS)

Movistar ha llançat a Espanya un nou servei de préstecs al consum preconcedits, denominat Movistar Money, a través de Telefónica Consumer Finance (TCF), una filial que l’operadora té constituïda a parts iguals amb CaixaBank Consumer Finance.

Segons explica la companyia en un comunicat, a través de Movistar Money els clients de la companyia podran obtenir “de forma immediata i senzilla” préstecs de fins a 3.000 euros sense documentació ni comissions d’obertura o d’estudi.

El servei està disponible des d’aquest dimarts 6 de juny inicialment per a un grup de clients que hagin finançat un telèfon mòbil a través de TCF, l’entitat financera espanyola fins ara especialitzada en el finançament de terminals per a clients de Movistar.

Telefónica Consumer Finance, que es va crear l’any 2014, està constituïda al 50% entre Telefónica i CaixaBank Consumer Finance, entitat enfocada en crèdit al consum del Grup CaixaBank.

Mosvitar afirma que la seva proposta destaca per la senzillesa de la contractació, atès que el client té un préstec preconcedit que podrà sol·licitar de forma en línia des de qualsevol dispositiu “sense necessitat d’aportar documentació, en només tres passos i sense canviar de banc”.

El client que accedeix a la web money.movistar.es decideix la quantitat a sol·licitar, de 600 a 3.000 euros, i les quotes que s’adapten millor a les seves necessitats: 12, 24 o 36 mesos. Únicament haurà d’identificar-se amb el seu DNI i telèfon mòbil i validar les seves dades personals per disposar dels diners en el seu compte en 48 hores després d’aprovar la seva sol·licitud. A més, per a l’assistència en el procés, o per resoldre qualsevol dubte el client disposa d’un telèfon gratuït d’atenció.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor