16.06.2016 - 13:07
WOLFSBURG (ALEMANYA), 16 (EUROPA PRESS)
El consorci automobilístic alemany Volkswagen ha presentat aquest dijous el seu nou pla estratègic, anomenat ‘Together – Strategy 2025’, que preveu arribar a una vendes de cotxes elèctrics d’entre dos i tres milions d’unitats anuals per a l’exercici 2025.
Segons ha informat la companyia, aquest volum de vendes de vehicles elèctrics representarà entre el 20% i el 25% de les seves matriculacions mundials per a aquest exercici i ha afirmat que a aconseguir aquests objectius contribuirà el llançament de més de 30 models d’aquestes característiques durant els pròxims deu anys.
Un dels pilars d’aquest nou pla estratègic és el realineament de la companyia per estar preparada per a una nova era de mobilitat, per al que reposicionarà les seves marques i optimitzarà la seva cartera de vehicles i de motors, amb la finalitat de satisfer la demanda dels segments de major creixement.
En aquest sentit, Volkswagen ha explicat que la seva actual gamma de models composta per 340 variants de vehicles diferents serà “orientada sistemàticament” cap al creixement rendible, tenint en compte les necessitats dels clients i dels mercats regionals.
Al mateix temps, la corporació revisarà la seva estratègia de plataformes modulars per reduir la complexitat en el desenvolupament i la producció i per augmentar l’eficiència. A més, ha assenyalat que continuarà els seus plans de creixement en mercats atractius i mantindrà els seus plans d’expansió anunciats a la Xina i Nord-amèrica.