Motor.- La tercera generació del Seat León, la més venuda de la marca amb 682.567 unitats

  • La tercera generació del Seat León ha superat tots els registres de vendes de les seves versions predecessores, amb 682.567 unitats comercialitzades des que sortís al mercat el 2012, segons ha informat la companyia en un comunicat.

VilaWeb
Redacció
24.08.2017 - 16:47

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

La tercera generació del Seat León ha superat tots els registres de vendes de les seves versions predecessores, amb 682.567 unitats comercialitzades des que sortís al mercat el 2012, segons ha informat la companyia en un comunicat.

El fabricant espanyol ha destacat que els resultats de l’actual generació del seu model més famós han impulsat la transformació viscuda per la companyia en els últims anys i han contribuït al fet que les seves vendes creixin de forma “ininterrompuda” des del 2013.

“La tercera generació del León marca un abans i un després per a Seat i és un dels motors principals del canvi de la companyia. És el nostre model més venut i ens ha permès donar un salt endavant, també en el nostre negoci de flotes, gràcies a la reeixida versió familiar que per primera vegada incorporem a la gamma en aquesta generació”, ha apuntat el vicepresident Comercial de la marca, Wayne Griffiths.

Des del llançament de la primera edició, el 1999, de la qual es van comercialitzar 534.797 unitats i va ser dissenyada per Giorgetto Giugiaro, la signatura espanyola ha aconseguit vendre 1,89 milions del León, convertint-ho en el compacte més venut de la història de la companyia.

Per la seva banda, en el Saló de l’Autómovil de Barcelona de 2005 es va donar a conèixer la segona generació. L’encarregat del seu disseny va ser Walter de Silva i durant els vuit anys que va estar a la venda es van lliurar 675.915 unitats.

Amb l’arribada de la tercera actualització, dissenyada per Alejandro Mesonero, el León va créixer en carrosseries, amb una variant de tres portes i una familiar denominada ST.

Segons la signatura, els primers mercats del León són Alemanya, Espanya i Regne Unit, mentre que, fins avui, el 30,7% de les unitats venudes de la tercera generació correspon a la versió familiar.

Juntament amb l’Ateca, l’Ibiza i l’Arona, el León forma part de la major ofensiva de producte en la història de la marca. L’ampliació i actualització de la gamma està impulsant les vendes de la marca més de 13% en el que va d’any.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor