Motor.- Alfa Romeo llança a Espanya el seu primer totcamí, el Stelvio

  • La marca automobilística italiana Alfa Romeo ha posat a la venda al mercat espanyol el seu primer totcamí, el Stelvio, que compta amb l'essència del disseny italià, amb una dinàmica de conducció esportiva i amb les últimes novetats tecnològiques i d'assistència a la conducció.

VilaWeb
Redacció
17.05.2017 - 19:08

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

La marca automobilística italiana Alfa Romeo ha posat a la venda al mercat espanyol el seu primer totcamí, el Stelvio, que compta amb l’essència del disseny italià, amb una dinàmica de conducció esportiva i amb les últimes novetats tecnològiques i d’assistència a la conducció.

El Stelvio, que deu el seu nom al mític port de muntanya italià, té una longitud exterior de 4,68 metres i es basa en la plataforma del Giulia, amb el qual comparteix la mateixa distància entre eixos (2,82 metres), mentre que té una altura al terra 65 mil·límetres superior.

La capacitat de càrrega del maleter és de 525 litres i a l’interior se segueix la línia estètica del Giulia, amb la utilització de materials nobles, com l’alumini o la fusta, i amb tots els instruments orientats cap al conductor.

Aquest model que, igual que el Giulia, es fabrica en la factoria italiana de Cassino, utilitza materials lleugers en la seva fabricació, aconseguint un pes contingut de 1.604 quilograms per a la versió 4×2 i de 1.660 quilograms per a la 4×4, al mateix temps que incorpora la suspensió AlfaLink.

La gamma de mecàniques del nou Stelvio està formada inicialment per una motorització de 2.0 litres turbo que ofereix potències de 200 i 280 cavalls, mentre que en dièsel hi ha un propulsor de 2.2 litres turbo amb 210 i 180 cavalls.

Totes les mecàniques disponibles al moment del seu llançament estan associades de sèrie a una caixa del canvi automàtica de vuit velocitats, mentre que també s’ofereix una tracció integral a les quatre rodes.

Aquest totcamí pot comptar amb diferents elements d’equipament amb la pantalla interior de 8,8 polzades, el navegador en tres dimensions, els seients davanters elèctrics i amb calefactor o la càmera de visió posterior.

En termes d’assistència a la conducció destaquen el control de creuer actiu, l’avís de col·lisió frontal i fre d’emergència autònom amb detecció de vianants, l’avís de sortida de carril, el detector d’angle mort o el detector d’encreuament de la part posterior.

Aquest model s’ofereix des de maig amb un preu de partida de 46.900 euros per a la versió Super amb el motor de gasolina de 200 cavalls i la tracció integral, mentre que també està disponible la mecànica 2.2 turbo de 180 cavalls amb tracció integral, que costa 47.050 euros. Progressivament s’anirà completant la gamma amb més motors i acabats.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor