13.04.2025 - 14:05
|
Actualització: 13.04.2025 - 22:19
Dos motoristes han mort avui al migdia en un xoc frontal amb un turisme en la carretera GI-555 a Riudarenes (Selva).
Per causes que encara s’investiguen, vora les 12.15 el turisme ha envaït el carril contrari i ha xocat frontalment amb les dues motocicletes, segons que informa el Servei Català de Trànsit (SCT) en un comunicat.
Arran del sinistre, s’han activat sis patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i quatre ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Amb aquestes víctimes, ja són quaranta-set les persones que han perdut la vida enguany a les carreteres catalanes.
El conductor del cotxe ha estat detingut a primera hora de la tarda. Es tracta d’un jove de dinou anys, que ha resultat negatiu als controls d’alcoholèmia i drogues, però està acusat de dos presumptes delictes d’homicidi per imprudència greu.