Miró llança una nova pàgina web per arribar a 20 milions de vendes en línia en tres anys

  • La cadena d'electrodomèstics Miró ha llançat la nova pàgina web 'miro.es' amb l'objectiu d'arribar als 10 milions d'euros en vendes en línia el 2017 i 20 milions a tres anys vista, un canal de fort creixement al mercat espanyol.

VilaWeb
Redacció
22.06.2016 - 14:10

BARCELONA, 22 (EUROPA PRESS)

La cadena d’electrodomèstics Miró ha llançat la nova pàgina web ‘miro.es’ amb l’objectiu d’arribar als 10 milions d’euros en vendes en línia el 2017 i 20 milions a tres anys vista, un canal de fort creixement al mercat espanyol.

La nova pàgina web inclou eines que faciliten la recerca del producte desitjat mitjançant una navegació intuïtiva i un seguiment del comportament de cada persona, ha informat Miró en un comunicat aquest dimecres.

Segons estudis de mercat, actualment a Espanya el 13% dels electrodomèstics i articles de tecnologia es venen a través del canal en línia i el seu creixement es produeix a un ritme del 25% anual.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor