19.02.2023 - 19:38
|
Actualització: 20.02.2023 - 23:03
L’empresa matriu de Facebook, Meta, està ultimant un servei de subscripció anomenat “Meta Verified” que inclourà uns avantatges i funcions addicionals, incloses insígnies de verificació, per als comptes que paguin. La subscripció també inclou “protecció proactiva del compte, accés al suport del compte i major visibilitat i abast”, ha explicat portaveu de Meta en un comunicat. El director executiu de Meta, Mark Zuckerberg, va anunciar el nou producte a través del seu canal d’Instagram. L’opció estarà disponible tant en Facebook com en Instagram, però seran subscripcions separades. Tot plegat és una mesura semblant a la que es va posar en marxa a Twitter ara fa unes setmanes.
La nova subscripció costarà 11,99 dòlars al mes (11,18 euros) o 14,99 dòlars (13,98 euros) si es compra a través de l’aplicació iOS. La nova normativa està dirigida principalment als creadors de contingut i influenciadors.
Les ofertes de subscripció s’han tornat populars per a les empreses de xarxes socials en els últims anys com una manera de diversificar els seus negocis, que depenen en gran manera de la publicitat. D’aquesta manera, les subscripcions ofereixen un flux d’ingressos més consistent. Tanmateix, continua creant recel per als usuaris pagar per serveis que sempre han estat gratuïts.
Meta començarà a provar el producte de subscripció primer a Austràlia i Nova Zelanda, a partir de la setmana que ve.