30.05.2017 - 17:21
MADRID, 30 (EUROPA PRESS)
La marca automobilística alemanya Mercedes-Benz va comercialitzar un total de 1.247 turismes, monovolúmenes i vehicles d’oci durant l’edició de 2017 de l’Automobile Barcelona, la qual cosa suposa una pujada del 24% en comparació de l’edició del 2015 del Saló de l’Automòbil de Barcelona.
La companyia ha qualificat com a “magnífics” els resultats comercials obtinguts durant els dies en els quals va romandre oberta la fira automobilística barcelonina, i ha afirmat que es van superar les 1.006 unitats lliurades en l’anterior saló.
Del total d’unitats venudes per Mercedes-Benz a l’Automobile Barcelona, 1.124 van ser turismes, la qual cosa es tradueix en una pujada del 30% si es compara amb les entrega comptabilitzades en l’esdeveniment del 2015.
D’aquesta forma, es van lliurar 957 unitats de la marca Mercedes, un 18% més que fa dos anys, mentre que les vendes de la signatura Smart en aquesta trobada es van elevar fins el 167 unitats, un 34% més, amb 56 unitats de la variant elèctrica.
Al mateix temps, la corporació alemanya va comercialitzar 123 monovolums i vehicles d’oci, un 146% més que en el Saló de l’Automòbil de Barcelona de fa dos exercicis. La Classe V i les versions Tourer de Vito i Citan van copar el 75% de les entrega.