05.09.2017 - 12:53
BARCELONA, 5 (EUROPA PRESS)
Mango ha entrat en l’Associació de Comerç Exterior (FTA, Foreign Trade Association) per “reforçar el seu compromís de responsabilitat i compliment social i mediambiental” en la seva cadena de proveïdors, han informat aquest dimarts en un comunicat conjunt.
La marca de moda catalana s’ha adherit a les dues iniciatives de sostenibilitat de l’associació: la Business Social Compliance Initiative (BSCI), per donar suport a les empreses en els seus esforços per millorar les condicions de treball en la seva cadena de subministrament, i la Business Environmental Performance Initiative (BEPI), per facilitar la millora de compliment mediambiental dels seus productors.
El vicepresident de Mango, Daniel López, ha afirmat que el nou Pla de Responsabilitat Social de la companyia inclou mesures com elevar el nivell d’exigència en la gestió responsable de la cadena de subministrament, millorar la trazabilidad i augmentar l’abast de les auditories.
Ha assegurat que l’adhesió a la FTA dóna resposta al compromís de crear aliances estratègiques per avançar en l’objectiu de “fomentar el desenvolupament sostenible al llarg de tota la cadena de valor”.
FTA ofereix formació, diàleg amb grups d’interès, informació actualitzada sobre polítiques i normativa en matèria de comerç internacional i sostenibilitat, així com suport en la gestió de crisi i eines específiques com a plataformes digitals per coordinar la gestió econòmica, social i ambiental de la cadena de subministrament.