12.07.2016 - 18:17
BARCELONA, 12 (EUROPA PRESS)
Mango creixerà a Colòmbia de la mà del soci local Mercadeo y Moda, amb el qual porta aliat des de fa més d’una dècada i amb el qual ha acordat la reobertura de nou punts de venda a les ciutats de Bogotà, Medellín, Cali i Barranquilla, així com la inauguració d’entre sis i deu nous punts de venda els pròxims anys.
Dos de les botigues que reobriran –els establiments colombians van tancar al començament de l’any per desacords amb el soci local– són El Tesoro a Medellín i El Retiro a Bogotà, que es renovaran totalment per poder adaptar-les al nou concepte de botiga de la marca, ha informat en un comunicat.
Mercadeo y Moda també operarà la ‘megastore’ inaugurada fa poc al centre comercial Fontanar al municipi de Chía, ha afegit la firma de moda espanyola.
Des de l’obertura de la seva primera botiga al país el 2005, Mango ha apostat per aquesta empresa colombiana per ser “una de les més potents del país i amb millor reputació de tot Llatinoamèrica”.
Mango també és present a Colòmbia a través de 33 punts de venda en la cadena de grans magatzems Falabella, així com a través de les pàgines web de Falabella, Dafiti i la mateixa Mango.
Addicionalment, la marca té previst obrir noves ‘megastores’ amb les línies de dona, home i infantil en les principals ciutats del país.
L’estratègia per a l’Amèrica Llatina el 2016 és la de mantenir el ritme d’expansió dels últims anys, entrant per primera vegada a Surinam el mes d’octubre vinent, així com reforçar l’expansió de les diferents línies del grup, i obrir per primera vegada la línia d’home a Costa Rica, l’Equador, Curaçao, el Salvador i Cuba.