16.05.2017 - 12:32
BARCELONA, 16 (EUROPA PRESS)
Mango ha dissenyat una nova col·lecció per al període del Ramadà amb l’objectiu d’ampliar el seu negoci a l’Orient Mitjà i continuar així “donant resposta a les necessitats del mercat”, ha informat aquest dimarts en un comunicat.
Segons la companyia, l’Orient Mitjà segueix sent un “mercat estratègic” i per això ha implantat dissenys propis adaptats a la tradició del lloc, la qual cosa li ha permès obrir més de 250 nous punts de venda.
Amb aquesta nova col·lecció per al Ramadà, Mango ha prestat especial atenció als accessoris dels seus dissenys i els acabats, a més de modificar alguns colors i teixits.
A més, la firma ha estès a Bahrain, el Líban i Oman l’adaptació a l’àrab del seu e-commerce, després de llançar-lo el gener a l’Aràbia Saudita, Qatar, Egipte, Emirats Àrabs, Jordània i Kuwait.
“Aquest projecte no consisteix només la traducció a l’idioma local sinó en la introducció de funcionalitats singulars”, ha assegurat Mango, que també ha engegat millores en l’aplicació mòbil.