14.07.2016 - 17:02
MADRID, 14 (EDIZIONES/Portaltic)
La cervesa forma part dels entorns de gaudi social, de bones estones o de sortir amb els amics. Per això, Mahou ha unit tecnologia i cervesa per millorar l’experiència de beure. Així, la marca ha llançat la primera aixeta interactiva del món, que permet fer fotografies i capturar els moments i alhora beure cervesa. Una experiència completa per unifcar passions.
Mahou ha presentat Grif, l’aixeta que serveix cervesa i captura els moments viscuts al seu entorn. Grif és interactiva i tecnològica. Té una catifa on els usuaris poden col·locar-se per generar els ‘gifs’ en temps real i alhora beuen una Mahou. L’aixeta té una càmera digital a un lateral que fa fotografies. A més, un dels laterals de l’aixeta es converteix en una pantalla digital on l’usuari pot veure la imatge que farà. Es fan les imatges i es transformen en un GIF.
Els GIF fets per Grif es pugen al web de la marca, Mahoudrid.com, on els usuaris poden veure’ls, reproduir-los, descarregar-los i compartir-los a les seves xarxes socials. De moment l’aixeta no està disponible als bars i es tracta només d’una idea. L’aixeta consta d’una catifa connectada on l’usuari col·loca els peus i, a través seu, clica l’icona de la càmera de fotos dibuixat, que activarà la càmera i dispararà tres vegades.