L’operadora Parlem denuncia dos sabotatges tècnics aquesta darrera setmana

  • El sabotatge ha deixat sense servei els clients de la Garrotxa i de l'Alt Empordà

VilaWeb

Redacció

14.08.2023 - 15:30
Actualització: 14.08.2023 - 17:33

La principal operadora telefònica en català del país, Parlem Telecom, ha denunciat el segon sabotatge a la seva infrastructura en menys d’una setmana. Segons que expliquen en un piulet, el sabotatge ha deixat sense servei els clients de la Garrotxa i de l’Alt Empordà. El piulet va acompanyat d’un vídeo que mostra els danys a la infrastructura, que, segons que denuncien, semblen fets per professionals.

“Qui pot estar interessat a sabotejar per segona vegada en una setmana, de manera molt professional, a l’operadora de telecomunicacions de Catalunya?”, es demana l’empresa en la publicació a X.

D’ençà que va entrar al mercat, Parlem no ha parat de créixer. Fa poc més d’un mes es va convertir en el proveïdor tecnològic del Barça.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor