14.08.2023 - 15:30
|
Actualització: 14.08.2023 - 17:33
La principal operadora telefònica en català del país, Parlem Telecom, ha denunciat el segon sabotatge a la seva infrastructura en menys d’una setmana. Segons que expliquen en un piulet, el sabotatge ha deixat sense servei els clients de la Garrotxa i de l’Alt Empordà. El piulet va acompanyat d’un vídeo que mostra els danys a la infrastructura, que, segons que denuncien, semblen fets per professionals.
Qui pot estar interessat a sabotejar per segona vegada en una setmana, de manera molt professional, a l’operadora de telecomunicacions de Catalunya, deixant sense servei a molts dels nostres clients de l’Alt Empordà i de la Garrotxa? #NoSurrender Si ets un afectat truca al 1713 pic.twitter.com/t9Eo3hfSw6
— Parlem (@Parlem) August 14, 2023
“Qui pot estar interessat a sabotejar per segona vegada en una setmana, de manera molt professional, a l’operadora de telecomunicacions de Catalunya?”, es demana l’empresa en la publicació a X.
D’ençà que va entrar al mercat, Parlem no ha parat de créixer. Fa poc més d’un mes es va convertir en el proveïdor tecnològic del Barça.